کد خبر 829447
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۲
دستگیری

سارق سابقه‌دار که مدعی است به خاطر عشق و علاقه زیاد به همسرش، دزدی کرده است، وقتی برای پرداخت مهریه 1500 سکه‌ای، درآمد تا این‌که همراه همدستانش دستگیر شد.

به گزارش مشرق، سارق سابقه‌دار که مدعی است به خاطر عشق و علاقه زیاد به همسرش، دزدی کرده است، وقتی برای پرداخت مهریه 1500 سکه‌ای، به‌طور موقت از زندان آزاد شد، به عضویت باند زورگیری درآمد تا این‌که همراه همدستانش به دام افتاد:

دی ماه سال گذشته تحقیقات برای دستگیری گوشی قاپ‌های سریالی در شرق تهران در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت. بررسی‌های مقدماتی نشان داد سارقان 4 مرد جوان هستند که سوار بر دو موتورسیکلت به طعمه هایشان نزدیک شده ودرفرصتی مناسب سرقت هایشان را عملی می‌کنند. کارآگاهان پس ازکسب اطلاعات مقدماتی ویافتن محدوده‌های سرقت، به ردیابی سارقان پرداخته و 4 نفر را دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید:

سارق مسلح شب‌رو دستگیر شد

گرفتار شدن دزدان لاکچری با انتشار عکس جواهرات سرقتی

سردسته این باند که «شهرام» نام داشت، در بازجویی گفت: «6 سال قبل به اتهام سرقت لوازم داخل خودرو به ٥ سال حبس محکوم شدم. سال قبل حبسم تمام شد اما بعد از آزادی متوجه شدم همسرم علاوه بر تصاحب اموالم، مهریه ١٥٠٠ سکه ای‌اش را نیز به اجرا گذاشته است.

سارقان سریالی

اما نمی‌توانستم باور کنم «منیژه» این کار را با من کرده است. من برای برآورده کردن خواسته‌هـــــــــــــــای او و این‌که پیش دوستانش کم نیاورد دزد شدم. من عاشق همسرم بودم و دلم نمی‌خواست هیچ حسرتی داشته باشد. از طرفی چون می‌ترسیدم بازداشت شوم، همه اموالم را به نامش کرده بودم. اما بعد از تحمل 5 سال زندان، در کمال ناباوری متوجه شدم نه تنها همسرم منتظرم نمانده، بلکه بعد از تصاحب همه دارایی ام، مهریه 1500 سکه ای‌اش را هم به اجرا گذاشته بود. به همین دلیل برای پرداخت مهریه سنگین همسرم وارد باند گوشی قاپی شدم که 17 سارق حرفه‌ای عضوش بودند.»

با اعتراف سارق جوان، دیگر اعضای باند نیز شناسایی و دستگیر شده و 18 متهم پرونده با محکومیت به حبس‌های مختلف پشت میله‌های زندان افتادند.اما «شهرام» که با حکم 20 سال حبس روبه‌روبود، باسپردن وثیقه و به بهانه تأمین مهریه همسرش از زندان آزاد شده بود.اما از آنجا که راه آسان تری برای پول درآوردن جز دزدی بلد نبود، این بار به باند زورگیری از مشتریان بانک‌ها پیوست.اما چندی بعد او و همدستانش بازداشت شدند.قراراست به اتهامات تازه آنها درآینده نزدیک رسیدگی شود.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۳:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۹
    3 0
    کجای قرآن گفته مردی که مهریه نداره بکنندش تو زندان!ههههه حق دارند جوونا ازدواج نمیکنند ودنبال بی بندوباری اند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس