کد خبر 829348
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۹
استقلال

استقلالی‌ها اردویی یک هفته‌ای در قطر خواهند داشت.

به گزارش مشرق، در جلسه صبح امروز مدیرعامل باشگاه استقلال با مدیر کل امور مالیاتی استان تهران، موضوع بدهی مالیاتی بازیکنان و مربیان تیم فوتبال استقلال مورد بحث و گفت و گو قرار گرفت و مقرر گردید با مساعدت اداره کل امور مالیاتی و همکاری باشگاه استقلال، مشکل خروج از کشور بازیکنان و مربیان جهت حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا برطرف شود.

ظهر امروز مدیرعامل باشگاه استقلال در ورزشگاه صنایع دفاع حضور یافت و از نزدیک با بازیکنان گفت و گو نمود.

افتخاری در جلسه امروز به بازیکنان گفت: اگر اصل مالیات خود را پرداخت نمایید، اداره دارایی 90 درصد از جرایم متعلقه را خواهد بخشید. بنابر این فرصت خوبی در اختیار شما قرار گرفته؛ تلاش نمایید تا پایان سال نسبت به پرداخت بدهی مالیات خود اقدام نمایید.

در این نشست افتخاری اعلام نمود: با توجه به اینکه یک هفته بعد از مسابقه با الریان در قطر باید با تیم الهلال عربستان بازی کنیم، تصمیم گرفتیم با هماهنگی آقای شفر به منظور آمادگی بیشتر بازیکنان و عادت به شرایط آب و هوایی محل برگزاری مسابقه، به مدت یک هفته در کشور قطر اردو بزنیم تا تیم استقلال با آمادگی کامل برابر تیم الهلال عربستان قرار بگیرد. خوشبختانه سلامتی دو بازیکن جدید تیم فوتبال استقلال مورد تایید ایفمارک و تیم پزشکی باشگاه قرار گرفت و از پس فردا در تمرینات تیم فوتبال استقلال حاضر خواهند شد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس