کد خبر 829275
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۰
بیرانوند

زمانی که یکی از هواداران مشغول سلفی گرفتن بود بیرانوند موبایل او را با دست زد و باعث شد تلفن همراه هوادار به سمت هوا پرتاب شود.

به گزارش مشرق، بعد از پایان بازی نفت آبادان و پرسپولیس و پیروزی سه بر صفر تیم پرسپولیس میکسدزون ورزشگاه نفت آبادان به شدت شلوغ بود و نزدیک به 500 تا 600 هوادار در زمین چمن ورزشگاه حضور داشتند و از بازیکنان پرسپولیس درخواست می‌کردند تا پیراهن بازیکنان را بگیرند این باعث شد تا خبرنگاران ورزشی نتوانند به صورت کامل با بازیکنان مصاحبه کنند. 

* بازیکنان پرسپولیس هم بعد از پایان بازی و زمانی که می‌خواستند از رختکن به سمت اتوبوس بروند هواداران زیادی به دنبال بازیکنان می‌دویدند تا عکس سلفی بگیرند. این اتفاق باعث شد تا علیرضا بیرانوند از شلوغی ناراحت شود و باعث شد زمانی که یکی از هواداران مشغول سلفی گرفتن بود بیرانوند موبایل او را با دست زد و باعث شد تلفن همراه هوادار به سمت هوا پرتاب شود. 

* از نکات جالب توجه این دیدار هم می‌توان به حضور خبرنگاران پشت درهای بسته ورزشگاه بعد از پایان بازی اشاره کرد.  زمانی که خبرنگاران مشغول گرفتن مصاحبه و گزارش بودند درهای ورزشگاه بعد از پایان بازی بسته شد و خبرنگاران ورزشی چند دقیقه‌ای پشت درهای بسته معطل شدند. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DK ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۸
    0 0
    وقتی که گدا معتبر شود همینه دیگه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس