کد خبر 829205
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵
آتش نشانی

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: مسئولان ساختمان ۲۴ ساعت فرصت دارند تا با کمک مشاوران در خصوص بررسی وضعیت ساختمان، ایستایی و مقاومت ساختمان اقدام کنند.

به گزارش مشرق، پس از عملیات موفق آمیز اطفای حریق ساختمان قدیمی وزارت نیرو جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی گفت: در واپسین ساعات عملیات در ساختمان هستیم مراحل به خوبی به پایان می رسد درجه حرارات به حالت خوبی پایین امده و در ساعات پایانی لکه گیری هستیم و اگر مشکل خاصی پیش نیاید تا دو سه ساعت آینده کل عملیات به پایان می رسد.

بیشتر بخوانید:

ساختمان وزارت نیرو احتمال ریزش دارد؟

تصاویر جدید از محل حادثه ساختمان وزارت نیرو

جلال ملکی افزود: جلسه هماهنگی مدیران مسئول دستگاه های حاضر در حادثه تشکیل شد که مصوبات آن به شرح ذیل است:

- مسئولان ساختمان پس از اینکه ساختمان توسط نیروهای آتش نشان به آنها تحویل شد فرصت دارند تا ۲۴ ساعت با کمک مشاوران در خصوص بررسی وضعیت ساختمان، ایستایی و مقاومت ساختمان اقدام کنند.

- ساختمانهای تخلیه شده اطراف ساختمان حادثه دیده در صورتی می توانند از ساختمانها بهره برداری کنند که نظر کارشناسی مهندسان این باشد و اگر اعلام شود که ساختمان ریسک بالایی دارد، آنها هم نمی توانند تا زمان رفع خطر از ساختمان حادثه دیده و صاحبان ساختمان راجع به اسکان افراد اقدام کنند.

- خدمات انتظامی و ترافیکی و اورژانس به خصوص در خصوص اماکن و ساختمانهای خالی تا زمان نیاز ارائه می شود.

-انشعابات ضروری مثل برق، گاز و آب مناطق اطراف وصل می شود ولی این خدمات در ساختمان حادثه دیده بعد از تایید صلاحیت انجام می شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس