کد خبر 828919
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۰
آموزش و پرورش

معاونان آموزش ابتدایی سراسر کشور با صدور بیانیه‌ای از تصمیم وزیر آموزش و پرورش برای حذف آزمون از مقطع ابتدایی تشکر کردند.

به گزارش مشرق، در بیانیه معاونان آموزش ابتدایی درباره ممنوعیت برگزاری آزمون در دبستان‌ها آمده است: برگرداندن نشاط به دوران کودکی و محور قرار دادن تربیت 7.5 میلیون دبستانی و خداحافظی با استرس قبول شدن یا نشدن در مدارس خاص، اقدام بزرگی است.

معاونان آموزش ابتدایی سراسر کشور با صدور بیانیه‌ای از تصمیم وزیر آموزش و پرورش برای حذف آزمون از مقطع ابتدایی تشکر کردند.

بیشتر بخوانید:

خبر خوش وزیر آموزش و پرورش به دانش آموزان

در این بیانیه خطاب به وزیر آموزش و پرورش آمده است: تصمیم شجاعانه شما برای بازگرداندن کودکی فرزندان ایران، موجی از شادی و شعف را به مدارس آورد، این خبر که «با تصمیم شورای عالی آموزش و پرورش، برگزاری هرگونه آزمون ورودی در مدارس ابتدایی ممنوع شد» فقط یک تیتر خبری نبود بلکه یک تصمیم سرنوشت‌ساز برای آینده ایران اسلامی است.

برگرداندن نشاط به دوران کودکی و محور قرار دادن تربیت 7.5 میلیون دانش‌آموز ابتدایی و خداحافظی با استرس قبول شدن یا نشدن در مدارس خاص و... اینها دستاورد کوچکی نیست.

می‌توانیم به خود ببالیم که یکی از مهم‌ترین و ارزشمندترین تصمیمات گرفته شده بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی پیرامون تعلیم و تربیت فرزندان ایران عزیز، در دوران وزارت شما اتفاق افتاد و چه فرخنده ایامی است که در جشن سی و نهمین سالگرد چنین انقلابی شاهد شکوفایی اندیشه‌ای ناب باشیم، اندیشه‌ای که می‌تواند مقدمات اجرایی شدن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را به شکل صددرصدی در دوره ابتدایی فراهم کند.

ما معاونان آموزش ابتدایی سراسر کشور به نمایندگی از قشر عظیم معلمان ابتدایی، دانش‌آموزان و خانواده‌های ایرانی، خداوند مهربان را شاکریم و از جنابعالی که چنین فرصت ارزشمندی را  فراهم آوردید تشکر و قدردانی می‌کنیم، بهترین تبریکات ما را پذیرفته و حمایت یکان یکان معلمان کشور را پشت سر خود احساس کنید.

از همه نهادهای کشور به ویژه نمایندگان محترم مجلس انتظار داریم کنار وزیر محترم آموزش و پرورش باشند تا این دستگاه بتواند همچنان در تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که در جهت اجرای سند تحول بنیادین و مبتنی بر روش‌های نوین و عملی تعلیم و تربیت است، پیشرو باشد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۸
    0 3
    خداوند رحمت کند پدر این وزیر بزرگواررا امتحان ابزار نخبه سازی تقلبی بانمره معلمها بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس