کد خبر 828816
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵
آتش نشانی

مسئول تأسیسات شرکت برق حرارتی وزارت نیرو گفت:کپسول اطفای حریق در طبقه منفی 4 این ساختمان خودبه‌خود فعال شده و با پرتاپ پودر اطفای حریق که با حرارت همراه بوده و موجب موجب مشتعل شدن این کاغذها شده است.

به گزارش مشرق، مسئول تأسیسات شرکت برق حرارتی وزارت نیرو گفت: علت حادثه آتش‌سوزی ساختمان برق حرارتی وابسته به وزارت نیرو فعال شدن کپسول اطفای حریق بوده است.

علیرضا ساوالان‌پور که در محل حادثه آتش‌سوزی حضور دارد، گفت: یک مخزن 3 هزار لیتری گازوئیل در حیاط این شرکت هنوز باقی مانده است که این مخزن برای مواقع ضروری استفاده می‌شود.

در همین رابطه بخوانید:

فیلم/ توضیحات ملکی درباره اطفای حریق ساختمان وزارت نیرو

عکس/ آتش‌سوزی ساختمان ۸ طبقه در خیابان ولیعصر

وی در مورد علت بروز این حادثه گفت: کپسول اطفای حریق در طبقه منفی 4 این ساختمان خودبه‌خود فعال شده و با پرتاپ پودر اطفای حریق که با حرارت همراه بوده روی اسناد و کاغذها پاشیده شده و موجب مشتعل شدن این کاغذها شده است .

مسئول تأسیسات شرکت برق حرارتی وزارت نیرو در مورد سه اخطاریه از سوی سازمان آتش‌نشانی مبنی بر ناایمن‌بودن این ساختمان گفت: بله، اخطاریه‌ها داده شده که آخرین اخطاریه مربوط به 6 ماه پیش است که ما ساختمان را بهینه کردیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 17
  • IR ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۷
    15 0
    پودر خاموش کننده مگه آتش زاست؟؟؟
  • شاهین DE ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۷
    17 0
    واقعا ما رو چی فرض می کنید؟!؟!
  • IR ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۷
    14 0
    کپسول اطفای حریق ، موجب شعله ور شدن اسناد و کاغذها شده !!!! هه هه هه هه حالا اینجا را ببینید : کپسوله پودر پاشیده ، پودره داغ بوده ، کاغذ ها را آتش زده !!!! هه هه هه هه خیییییییییییلی باور کردیم خیییییییییییلی ....
  • مهندس برق IR ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۷
    1 0
    واقعا !؟! اه توانیر حتما تولید برق حرارتی رو گرفته!!؟
  • IR ۰۷:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۸
    3 0
    " مسئول تأسیسات شرکت برق حرارتی وزارت نیرو گفت:کپسول اطفای حریق در طبقه منفی 4 این ساختمان خودبه‌خود فعال شده و با پرتاپ پودر اطفای حریق که با حرارت همراه بوده و موجب موجب مشتعل شدن این کاغذها شده است " غیر قابل باور بنظر می رسد .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس