هاشمی شاهرودی

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: کاری نکنیم که دشمنان خیال کنند می‌توانند در کشور انشقاق ایجاد کنند.

به گزارش مشرق، آیت‌الله سیدمحمود هاشمی‌شاهرودی در حرم امام خمینی(ره) گفت: کاری نکنیم که دشمنان خیال کنند می‌توانند در کشور انشقاق ایجاد کنند؛ امروز باید بسیار مراقب بود:

رئیس و اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام پیش از ظهر امروز هم‌زمان با دهه فجر در حرم مطهر بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حاضر شدند و با امام خمینی(ره) تجدید میثاق کردند.

، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در حاشیه این مراسم اظهار داشت: مردان بزرگ همواره در تاریخ زنده‌اند؛ ارزش زندگی انسان‌ها به آثار وجودی و برکات آن‌هاست.

وی با بیان اینکه خداوند متعال در این زمینه به امام خمینی(ره) بزرگترین توفیق را عطا فرمود، ادامه داد: انقلاب اسلامی و تحولی که در جهان ایجاد کرد، از برکات وجود امام خمینی(ره) است.

بیشتر بخوانید:

تصویب اولویت‌های جاری مجمع تشخیص مصلحت نظام

عکس/ تجدید میثاق اعضاء مجمع تشخیص مصلحت با آرمان‌های امام

درخواست هاشمی شاهرودی از مسئولان کشور

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام اضافه کرد: بیداری اسلامی، احیای مقاومت اسلامی برابر زورگویان و... ازجمله این برکات است که امروز باید به آنها توجه داشت.

هاشمی‌شاهرودی بیان کرد: امام راحل در تاریخ زنده خواهند ماند؛ ارزش‌های وجودی رهبر کبیر انقلاب اسلامی امروز باید بیش از گذشته تبیین شود.

وی تصریح کرد: انقلاب امام خمینی(ره) و ملت ایران سه خصلت عمده داشت؛ شاخصه فقهی و شرعی بودن، تکیه به عقلانیت و سیره عقلا و تکیه‌بر توده‌های مردم و به صحنه آوردن آنها این سه خصلت است.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: امام راحل، تعابیری مانند «خلیفه» را به کار نبردند و به عقلانیت و سیره عقلا اهتمام داشتند.

هاشمی‌شاهرودی اضافه کرد: کاری نکنیم که دشمنان خیال کنند می‌توانند در کشور انشقاق ایجاد کنند؛ امروز باید بسیار مراقب بود.

وی تصریح کرد: یکی از دستاوردهای امام راحل و توجه ایشان در بازنگری قانون اساسی، مجمع تشخیص مصلحت نظام است و آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی، رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام هم در اداره مجمع خدمات شایانی ارائه دادند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس