کد خبر 827632
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۳
پرسپولیس

پرسپولیس این فصل فقط زمانی بازی‌های خانگی‌اش را می‌برد که ورزشگاه، پر تماشاگر باشد.

به گزارش مشرق، دو نتیجه ضعیف خانگی مقابل نفت تهران و گسترش فولاد، آمار پرسپولیس در بازی‌های خانگی را خراب کرده بود. دو مسابقه‌ای که مجموع تماشاگرانش، به سی هزار نفر نمی‌رسید. بازی با نفت تهران، پشت درهای بسته انجام شد و ۲۵ هزار نفر، تماشاگر بازی پرسپولیس با گسترش فولاد بودند.

پرسپولیسی‌ها امروز در حضور حدود ۵۰ هزار نفر، دوباره در آزادی پیروز شدند و جایگاه‌شان در صدر جدول را محکم‌تر کردند. برد قبلی آن‌ها در آزادی هم بازی با تراکتورسازی که ۵۰ هزار نفر در ورزشگاه بودند رقم خورد. پرسپولیسی‌ها این فصل در آزادی، فقط زمانی پیروز می‌شوند که بیشتر از نصف سکوهای ورزشگاه پر باشند.

این فصل فقط سه بازی خانگی پرسپولیس، بیشتر از نصف ورزشگاه آزادی پر شده بود. بازی با سپاهان، تراکتورسازی و استقلال که دو تای اول در حضور پنجاه هزار نفر و دربی، با ۸۵ هزار نفر انجام شد و همه آن‌ها هم با برد پرسپولیس به پایان رسید. پرسپولیس این فصل ۶ بازی خانگی‌اش را برده که سه مسابقه آن، مربوط به مسابقات پرتماشاگرشان می‌شود و دیگر بازی‌های خانگی هم، با مساوی یا شکست تمام شدند. شاید رمز پرسپولیس برای بردن در آزادی، همین  پر شدن سکوها باشد. برای تیمی که این فصل هیچوقت بازی‌های پرتماشاگرش را، با ناامیدی به پایان نرسانده است.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس