رضا مقدسی

درگذشت رضا مقدسی جوان فعال و پرانرژی که عمر خود را در سنگر دفاع از انقلاب گذاشت، موجب اندوه بسیاری از دوستان و همکارانش شد.

 سرویس سیاست مشرق - رضا مقدسی از فعالین رسانه ای انقلاب که در سابقه کاری خود حضور موثری در بسیاری از رسانه‌های مکتوب و مجازی را دارد صبح امروز و پس از تحمل سال‌ها رنج همراهی بیماری سرطان، دعوت حضرت حق را لبیک گفت و در ایام عزاداری حضرت زهرا (س) ، مهمان اولیا الهی شد.

اعلام خبر درگذشت مقدسی، برای بسیاری از افرادی که سال‌ها در کنار او در جبهه رسانه‌ای انقلاب اسلامی مقابل دشمن جنگیده بودند، بهت برانگیز و اندوهناک بود. از این رو بسیاری از شخصیت‌هایی که سابقه آشنایی با او را داشتند و از مرام و مسلک رفتاری و اعتقادیش آگاه بودند و عشق و علاقه او را به انقلاب اسلامی و رهبری معظم انقلاب می‌دانستند در پیام‌هایی جداگانه، این واقعه را تسلیت گفته و برای خانواده و بازماندگان ایشان طلب صبر کردند.

در ادامه گلچینی از واکنش‌های شخصیت‌های مختلف به درگذشت این شخصیت انقلابی را گردآوری کردیم.

عباسعلی کدخدایی - سخنگوی شورای نگهبان

دیدار چندماه قبل کدخدایی با مرحوم رضا مقدسی

برای او که هم  رضا بود و هم  مقدس!

امروز از فرسنگها فاصله خبر ناگواری در رسانه ها منتشر شد. #رضا_مقدسی دعوت حق را لبیک گفت و به سرای ابدیت شتافت. "رضا" در آخرین دیدار از رضایت خودش از حالش گفت و اینکه راضی است به رضای الهی. او که در رسانه خوش درخشید و با انگیزه عمل می کرد. نگران بود اما نه نگران خود که نگران کشور و جامعه اش. از بی انصافی برخی که منافع ملی را در نظر نمی گیرند، ناراحت بود. او از علاقه اش به رهبری بزرگوار انقلاب گفت و خیلی چیزهای دیگر. افسوس که دیگر فرصتی برای گپ زدن با هم نداریم. خدایش بیامرزد و به خانواده محترم و عزادارش صبر جزیل عنایت فرماید. من و همه اصحاب رسانه خبرنگاری #صادق و #مقدسی_سختکوش را از دست دادیم.

بهرام قاسمی سخنگوی وزارت خارجه

سخنگوی وزارت خارجه در پیامی که در کانال تلگرامی خود منتشر کرد درگذشت رضا مقدسی را تسلیت گفت. در این پیام آمده است: بهرام قاسمی رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امور خارجه درگذشت زنده یاد رضا مقدسی از فعالان و مدیران رسانه ای کشور را به خانواده آن مرحوم، همکاران ایشان و جامعه رسانه ای کشور تسلیت گفت و برای وی رحمت و غفران واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت کرد.

حسین جابری انصاری دستیار ارشد وزیرخارجه

دستیار ارشد وزیر امورخارجه در امور ویژه سیاسی با صدور پیامی درگذشت رضا مقدسی فعال رسانه ای کشور را تسلیت گفت. متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

"وَلَنَبْلُوَنَّکُمْ بِشَیْءٍ مِنَ الْخَوْفِ وَالْجُوعِ وَنَقْصٍ مِنَ الْأَمْوَالِ وَالْأَنْفُسِ وَالثَّمَرَاتِ وَبَشِّرِ الصَّابِرِینَ ﴿۱۵۵﴾ الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ ﴿۱۵۶﴾ أُولَئِکَ عَلَیْهِمْ صَلَوَاتٌ مِنْ رَبِّهِمْ وَرَحْمَةٌ وَأُولَئِکَ هُمُ الْمُهْتَدُونَ ﴿۱۵۷﴾"

"و قطعا شما را به چیزی از [قبیل] ترس و گرسنگی و کاهشی در اموال و جانها و محصولات می ‏آزماییم و مژده ده شکیبایان را (۱۵۵)[همان] کسانی که چون مصیبتی به آنان برسد می‏ گویند ما از آن خدا هستیم و به سوی او باز می‏ گردیم (۱۵۶) بر ایشان درودها و رحمتی از پروردگارشان [باد] و راه‏یافتگان [هم] خود ایشانند. (۱۵۷)"
[سوره مبارکه بقره، قرآن مجید، ترجمه مرحوم استاد محمد مهدی فولادوند]

درگذشت مرحوم رضا مقدسی روزنامه نگار و مدیرعامل سابق خبرگزاری مهر، پس از طی آزمون دشوار یک دوره بیماری سخت را به خانواده ارجمند و همه دوستان و همراهان وی در روزنامه قدس، صدا و سیما، روزنامه جام جم، روزنامه همشهری، روزنامه خبر و خبرگزاری خبرآنلاین، روزنامه تهران تایمز و خبرگزاری مهر، روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و انجمن روزنامه نگاران مسلمان تسلیت گفته، از دریابار رحمت الهی برای تازه درگذشته بخشش و مغفرت و برای همه بازماندگان صبر و اجر طلب می کنم.

قالیباف شهردار سابق تهران

قالیباف نوشت:

حاج رضا مقدسی، از همرزمانم در گردان نصرالله لشکر نصر، پیشکسوت و مدیر ارشد رسانه‌ای، سردبیر اسبق روزنامه‌های قدس، جام‌جم، خبر و همشهری و مدیرعامل سابق خبرگزاری مهر، که در فرآیند طراحی و انتشار روزنامه صبح نو نیز حضور مؤثر داشت، بعد از تحمل سختی‌های بیماری سرطان،‌ امروز از میان ما رخت بربست.

این فقدان را به خانواده محترم وی،‌ به ویژه همسر ارجمند ایشان که خود از خانواده معظم شهدا هستند و در ایام سخت بیماری و رنجوری همدلانه در کنار ایشان بودند و روزهای سخت و تلخی را صبورانه سپری کردند تسلیت عرض می‌کنم و برای ایشان و سایر بازماندگان، صبر و اجر و برای حاج رضای عزیز رحمت واسعه الهی و علو درجات را خواهانم .

پیام اینستاگرامی قالیباف

محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت

نوبخت در پیامی توئیتری نوشت: فقدان این چهره ارزشمند و اخلاقمدار رسانه ای که چندسال رنج بیماری را تحمل کرد، به خانواده و بازماندگان و جامعه رسانه ای کشور تسلیت می‌گوییم.

پیام توئیتری نوبخت

سید نظام‌الدین موسوی مدیر سازمان رسانه‌ای آستان قدس

موسوی که مدیرعامل سابق خبرگزاری فارس بود و رابطه دیرینه ای با مقدسی داشت، نوشت:

روح بلند مرد اخلاق و بصیرت و مدیر انقلابی عرصه رسانه، زنده یاد رضا مقدسی پس از دوره ای طولانی از ابتلا و صبر، آسمانی شد و همه دوستان و همکاران را در غم و اندوه فرو برد.
فقدان این برادر انقلابی را به خانواده محترم وی و نیز همه همکاران رسانه ای تسلیت گفته و از خداوند متعال می خواهم در این ایام عزیز، روح بلندش را با امام(ره) و شهیدان محشور فرماید و بر سر خوان کرم مولایش حضرت ثامن الحجج(ع) میهمان گرداند.

علی دارابی معاون سازمان صداوسیما

پست اینستاگرامی دارابی برای مقدسی

پرویز اسماعیلی معاون ارتباطات دفتر رئیس جمهور

پرویز اسماعیلی معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور در پیامی، درگذشت رضا مقدسی فعال رسانه‌ای و مدیرعامل سابق این خبرگزاری را تسلیت گفت. متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا للّه و انا الیه راجعون

ضایعه درگذشت برادر متدین و ارجمندمان مرحوم رضا مقدسی که پس از مدتها تحمل رنج بیماری به لقاء الهی شتافت، موجب تألم و تاثر فراوان شد. این روزنامه‌نگار بااخلاق و مدیر متعهد عرصه رسانه‌ای کشور، در مسئولیت‌های مختلف حرفه‌ای، از گزارشگری و دبیری خبر تا مدیرمسئولی رسانه‌ها و مسئولیت‌های صنفی، با تلاشی صادقانه و مستمر، در صدد ترویج توامان ارزش‌های اسلامی و انقلابی و همچنین ایفای مسئولیت‌های ملی و اجتماعی بود. اینجانب فقدان آن همکار پیشکسوت را به عموم جامعه مطبوعاتی و خبری، همکاران و به ویژه خانواده محترم ایشان تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید رحمت واسعه، و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسألت ‌دارم.

پست اینستاگرامی پرویز اسماعیلی

سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد  اسلامی

متن پیام سیدعباس صالحی برای درگذشت این مدیران ارشد رسانه‌ای کشور به شرح زیر است:

«درگذشت روزنامه‌نگار متعهد و مدیر ارشد رسانه، مرحوم رضا مقدسی پس از تحمل دوره سخت بیماری موجب تاثر و تالم گردید. این ضایعه را به خانواده محترم زنده‌یاد مقدسی به‌ویژه همسر صبور ایشان و جامعه مطبوعاتی و رسانه‌ای صمیمانه تسلیت می گویم و از درگاه خداوند متعال برای آن عزیز از دست رفته علو درجات و برای بازماندگان معزز صبر و اجر مسالت دارم.»

عیادت وزیر ارشاد از مقدسی در بیمارستان

خسروی مدیر روابط عمومی شورای عالی امنیت ملی

کیوان خسروی معاون فرهنگ و ارتباطات و سخنگوی شورای عالی امنیت ملی طی پیامی درگذشت رضا مقدسی را به خانواده محترم ایشان و جامعه رسانه ای کشور تسلیت گفت.

در بخشی از این پیام آمده است؛ تلاش بی وقفه در سنگر دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی وجهد وثیق ایشان در اطلاع رسانی صادقانه و اهتمام به تبیین دستاوردهای کشور از ویژگی‌های ممتاز مرحوم مقدسی بود.
اینجانب درگذشت این پیشکسوت و مدیرموفق رسانه را به خانواده ایشان و جامعه خبری تسلیت می‌گویم و برای آن مرحوم رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

غلامعلی حداد عادل رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی

پیام تسلیت دکتر غلامعلی حداد عادل به مناسبت درگذشت رضا مقدسی

دیدار چندی پیش حدادعادل با مقدسی در بیمارستان

بسمه تعالی

درگذشت برادر متعهد وبا اخلاق، روزنامه نگار تراز انقلاب اسلامی،رضا مقدسی موجب تاسف اینجانب گردید.

روحیه خوب ایشان دربستربیماری نشان ازایمانی قوی به خدای متعال بود.

ضمن تسلیت به خانواده او به ویژه همسر ،فرزندانش واهل رسانه، برایش ازخداوندمتعال مغفرت مسئلت میکنم.

سیدمحمود رضوی تهیه کننده سینما

رضوی در کانال تلگرامی خود در خصوص رضا مقدسی نوشت:

حاج رضا روحت شاد

سال ١٣٧٢ اولین باری بود که حاج آقا رضا مقدسی را در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان خراسان دیدم ، اگر اشتباه نکنم آنروزها عضو شورای سردبیری روزنامه قدس بود، دو سه نفری از بچه های اتحادیه را با خودش برده بود روزنامه و آنجا خبرنگار افتخاری شده بودند و به مناسبت همان دوستان نامش را زیاد میشنیدم و به مناسبت حضورش در روزنامه قدس شدم مشتری ثابت روزنامه اش، صبحی نبود که بیدار شوم و روزنامه اش را نخوانده به مدرسه بروم! مسیر تقدیر و روزگار همه ی ما را از مشهد به تهران آورد و در تهران رفاقتمان نزدیکتر شد و رخدادهای سیاسی مارا به هم نزدیکتر میکرد و در این سالها غیر از اخلاق و انسانیت از او هیچ ندیدم.

چند سال قبل که بیماری به سراغش آمد با توکل به خدا و توسل به اهل بیت (ع) و حمایتهای بی دریغ همسر صبور و مکرمه اش و روحیه ی خوب از پس این بیماری برآمد و سر پا شد.

ماه رمضان سال قبل اما دوباره به سراغش آمد ، حاج رضا همان حاج رضا بود با همان توسل، توکل و روحیه و مراقبت های بیش از اندازه ی همسر محترمه اش ، اما این بار بیماری آمده بود که او را ببرد.

آخرین بار قبل از سفرم به دیدارش رفتم ، از کارهایم پرسید و دلش میخواست آنها را ببیند، درد داشت اما در همان اوج درد حال رفقا از جمله آقا بهروز شعیبی را جویا شد و از #دارکوب پرسید.

در سفر بودم به دکتر فرشاد مهدی پور پیام داده بود که برای جشنواره خانواده اش را فراموش نکنم و به همین هوا در اوج گرفتاری دائم به یادشان بودم

تو همین روزهایی که تازه از سفر برگشته بودم خواب دیدم مجلس روضه ای برقرار است و حاج رضا سالم و سلامت جلوی در ایستاده ، حالش خوب شده بود ، بیدار شدم ، سادگی کردم و خوشحال شدم ، به فرشاد زنگ زدم و تعریف کردم ، قدری سکوت کرد و گفت حال حاج رضا مساعد نیست ، کاش خواب را ندیده بودم

 ٤شنبه روی تلفن همراهشان زنگ زدم و با حاج خانم صحبت کردم و خواستم برای دیدن فیلم ها توسط خانواده هماهنگ کنم و گفتم از در منزل مزاحمتی نیست ، شرایط سینما را برای حاج آقا در منزل فراهم کنیم ، گفتند حال عمومی مساعد نیست و دعا کنیم بهتر بشوند و حتما خوشحال میشوند.

امروز تعبیر خوابم را دیدم، ایام فاطمیه وسط ایام روضه ی مادر، حاج رضا رفت و نشد برویم با هم فیلم ها را ببینیم.

اما خاطراتش با همه ی ما هست.

خدا به همسر محترمه، فداکار و صبور ایشان اجر و صبر عنایت کند و برای دل ٣ فرزند عزیزش از خزانه غیبش جبران فقدان پدر را بنماید.

ایمان شمسایی مدیرمسئول روزنامه قدس

یادداشت ایمان شمسایی مدیرمسئول روزنامه قدس -اولین رسانه‌ای که مرحوم مقدسی در آن فعالیت کرد- درباره دریافت عنوان خادمی امام رضا توسط آن مرحوم

پست اینستاگرامی شمسایی برای رضا مقدسی

سرتیپ بسیجی بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس

در پیام ایشان آمده است:

خانواده محترم مرحوم رضا مقدسی

سلام علیکم

با احترام ؛ عروج برادر انقلابی ، بصیر و حزب الهی رضا مقدسی به دیار باقی را تسلیت عرض می کنم .

فقدان این عزیز متخصص و متعهد در عرصه رسانه ای انقلاب اسلامی و کشور جبران ناپذیر است . امیدوارم سبک زندگی و رفتار حرفه ای همراه با اخلاق اسلامی و مشی انقلابی رضا مقدسی عزیز الگوی عملی دست اندرکاران رسانه ای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار گیرد .

ان شاءالله روح این عزیز سفر کرده با حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) محشور باشد .

حسین انتظامی، قائم مقام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

در پیام انتظامی به مناسبت درگذشت رضا مقدسی آمده است:

«... و حسن اولئک رفیقا

مدیر، روزنامه‌نگار و فعال رسانه‌ای کشور، رضا مقدسی عزیز در ایام شهادت بانوی گرامی اسلام و ‌چهلمین فجر انقلاب اسلامی به لقاءالله پیوست.

با تأسف و اندوه فراوان، این واقعه ناگوار را به همسر صبور، فرزندان نازنین و بستگان محترم او و نیز خانواده رسانه‌ای کشور تسلیت می‌گویم.

 تلاش های  پیوسته او از سال‌های روزنامه قدس تا جام جم، همشهری، خبرآنلاین و خبرگزاری مهر در صفحه مدیریت فرهنگی و رسانه‌ای کشور ثبت خواهد ماند. از خدای مهربان می‌خواهیم که به پاس تلاش‌های صادقانه آن یار دیرین، او را که مصداق «و منهم من ینتظر» بود با دوستان شهیدش محشور کند».

محمد سلطانی‌فر،  معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

در پیام سلطانی‌فر آمده است:

«انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت همکار گرامی و روزنامه نگار متعهد و با سابقه کشورمان  که ماه‌های متمادی متحمل رنج بیماری بود، موجب تاثر و تالم شد. این ضایعه را به خانواده گرامی، دوستان، همکاران و همچنین جامعه رسانه ای کشور تسلیت عرض می‌کنم. از خدای متعال برای آن مرحوم غفران و رحمت الهی و برای بازماندگان ایشان صبر و اجر مسالت می‌کنم. رضا مقدسی فعال رسانه‌ای و مدیرعامل سابق خبرگزاری مهر که سابقه فعالیت در روزنامه‌های جام جم، همشهری، خبر و قدس را نیز دارد، صبح امروز جمعه ۱۳ بهمن بعد از یک دوره طولانی تحمل بیماری گوارشی، در سن ۵۰ سالگی دار فانی را وداع گفت».

قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت و درمان

متن پیام تسلیت دکتر سید حسن هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، به مناسبت درگذشت رضا مقدسی، مدیر متعهد و اخلاق مدار رسانه‌ای کشور به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

«رضا مقدسی» هم از میان ما رفت؛ رفت تا در جوار رحمت پروردگار، زندگی حقیقی را آغاز و آرامش واقعی را تجربه کند. چهره آرام، لبخند دلنشین، اخلاق‌مداری، راستی و صداقت رضا مقدسی اما تا همیشه در خاطر دوستان و همکاران و اصحاب رسانه باقی است تا شاید التیامی شود برای دل‌های داغدار و چشمان اشکبار از رفتنش. فقدان آن برادر عزیز را که در ایام شهادت فاطمه زهرا (س) آسمانی شد، به همسر گرامی، فرزندان و خانواده ارجمندش تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند منان برای ایشان رحمت و مغفرت و برای بازماندگان، شکیبایی و طول عمر با عزت خواهانم.

تصویری از عیادت هاشمی از مقدسی

علی اکبر ولایتی رئیس هئیت امنا دانشگاه آزاد اسلامی

ولایتی با انتشار تصویری از رضا مقدسی، درگذشت این فعال رسانه ای کشور را تسلیت گفت. ولایتی در این پیام نوشت:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت مدیر متعهد، متدین  و فعال رسانه ای کشور، مرحوم رضا مقدسی که پس از تحمل بیماری دعوت حق را لبیک گفت موجب تاسف و تاثر گردید.

اینجانب درگذشت آن مرحوم را به جامعه رسانه ای  و مطبوعاتی کشور، علاقه مندان و به ویژه خانواده ایشان  تسلیت عرض نموده، از خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و رحمت واسعه و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم.

سید مهدی خاموشی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با صدور پیامی درگذشت وی را تسلیت گفت. در این پیام آمده است:

درگذشت تأسفبار مرحوم مغفور مرحوم مغفور آقای رضا مقدسی، مدیر ارشد و پیشکسوت عرصه‌ی رسانه و مدیرعامل سابق خبرگزاری مهر، که پس از تحمل یک دوره طولانی بیماری صبح امروز دعوت حق را لبیک گفت، به خانواده آن مرحوم و بخصوص به جامعه‌ی رسانه‌ای کشور تسلیت عرض می‌نمایم. با فقدان این فعال نمونه و ارزشمند عرصه‌ی رسانه و خبر فضای رسانه‌ای کشور یکی از شایستگان خود را از دست داد و به‌ویژه مجموعه‌ی سازمان تبلیغات اسلامی از همراهی یاوری توانمند و خدوم محروم گردید. او یکی از یاران بااخلاص و پرتلاش انقلاب و نظام اسلامی بود و به فضل الهی آثار نیک و خدمات مفید آن مرحوم موجبات تعالی روح ایشان در سرای جاوید خواهد بود. از خداوند رحمان و رحیم مسئلت دارم روح آن عزیز را در جوار رحمت خود قرار داده و برای بازماندگان داغدارش اجر جزیل و صبر جمیل عطا فرماید.

حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی

پیام تسلیت تولیت آستان قدس رضوی درپی درگذشت رضا مقدسی:

باسمه تعالی
خبر درگذشت برادرعزیز و ارزشمند آقای رضا مقدسی از مدیران رسانه ای شناخته شده کشور موجب تاسف و تاثر گردید.
این عنصر خدوم و انقلابی که در زمره خادمان رسانه ای حضرت علی بن موسی الرضا(ع) به شمار می آمد، در طول زندگی بابرکت و دوران فعالیت مطبوعاتی خود در مشهد و تهران منشاء خدمات فراوانی به انقلاب و نظام و نیز آستان قدس رضوی بود که انشاء الله  نزد خداوند متعال باقیات صالحات او محسوب خواهد شد .
اینجانب در کنار مضجع شریف حضرت ثامن الحجج (ع) ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم و همکاران او، از خداوند متعال برای روح آن زنده یاد، علو درجات و برای همه بازماندگان صبر جمیل مسئلت می کنم.

فرشاد مهدی پور از فعالین رسانه ای و مدیرمسئول روزنامه صبح نو

پیام توئیتری مهدی پور

مهدی محمدی کارشناس سیاسی

مهدی محمدی کارشناس مسایل سیاسی با اشاره به درگذشت رضا مقدسی از فعالین رسانه‌ای انقلاب در کانال تلگرامی خود نوشت:

در این زمانه نامهربان، یافتن کسی که سال ها با او رفاقت کرده ای، اما هر چه در گذشته خویش غور میکنی و با خود کلنجار می روی، نمی توانی حتی یک مورد ناخوشی و ناراحتی از او به یاد بیاوری سخت مایه دلخوشی و مباهات است. "رضا مقدسی" عزیز برای من از این زمره بود.

در تمام این سال ها، به یاد ندارم در قضاوتی عجله کرده باشد، در تحلیلی ناپخته سخن بگوید یا در مسئله ای ناامید شده باشد.

همواره آرام و مهربان بود.کسی را آزار نداد و بر آزار و آسیب دیگران صبر کرد. مخلص، بی ادعا و با ایمان بود و همین نیرویی به او داد که رنج روزهای واپسین را مردانه تاب بیاورد.در پرتو عنایت صدیقه طاهره، نزد خداوند روسپید خواهد بود ان شا الله.

محمدصالح مفتاح فعال رسانه ای

پیام توئیتری مفتاح برای مقدسی

محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره)

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت مدیر متدین رسانه ای، رضا مقدسی را به خانواده محترم این عزیز و اهالی معزز خانواده رسانه کشور تسلیت عرض می نمایم.

این عزیز درگذشته‌ سال ها در سنگر رسانه برای تحقق اهداف والای انقلاب اسلامی مجاهدت نمود و شهرتش در تمام این سال ها حفظ اصول اخلاقی و متخلق بودن به اخلاق اسلامی بود.

اینجانب برای این عزیز در گذشته از درگاه باری تعالی رحمت و مغفرت و برای خانواده محترمش صبر آرزومندم.

عبدالله گنجی مدیرمسئول روزنامه جوان

گنجی در کانال تلگرامش نوشت:

دوست و همسنگر رسانه ای عزیزمان  آقا رضای مقدسی  پس از چند سال دست و پنجه نرم کردن با بیماری بلاخره تسلیم شد و به سوی معبود شتافت.او صبور و با تقوا و حقیقتاً با بصیرت و غیر شعاری بود.
جذابیت مضاعفش برای بنده آرامش مثال زدنی در مقابل مرگ بود.گویی با دلی آرام  می رود و ترس در وجودش راه نداشت.اخرین بار که در بیمارستان  به ملاقاتش  رفتم او را تمام شده یافتم  اما روحیه اش از ملاقات  کنندگان برتر بود.

این مصیب دردناک را به همسر صبور وپر تلاش و فرزندان خرد سال و خانواده محترم و اصحاب رسانه ای جبهه انقلاب اسلامی  تسلیت عرض می نمایم

مشرق نیز همچون سایر نیروها و رسانه‌های دلبسته انقلاب اسلامی، این مصیبت عظیم را به خانواده مکرم آقای مقدسی و جبهه رسانه ای حق تسلیت عرض می‌کند و برای آن مرحوم علو درجات را از محضر خدای متعال خواستار است.

مراسم تشییع رضا مقدسی مدیرعامل سابق خبرگزاری مهر و از فعالان رسانه ای فردا ( شنبه ۱۴ بهمن ) ساعت ده صبح از مقابل منزل آنمرحوم به نشانی: تهران، انتهای اتوبان صیاد شیرازی (شمال) ، خیابان صنایع، خیابان گلزار ، خیابان ولی عصر (عج) ، کوچه گل‌بو، برگزار خواهد شد و در قطعه نام آوران بهشت زهرا سلام الله علیها به خاک سپرده خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۲:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
    4 1
    خیلی ها دوستش داشتند خدا رحمتشون کنه
  • نهضت جهانی صلوات IR ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
    5 1
    اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم درود خدا بر این سرباز جبهه جنگ سخت ونرم (رسانه) که در هردو مورد یعنی جهاد اصغر وجهاد اکبر پیروز مندانه رو سفید شده است ان شاالله برای شادی روحش وصبور ی خانواده محترمش 14 صلوات هدیه نمائیم اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم
  • خانواده چرم ساز IR ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
    2 1
    خداوند به ایشان اجر و به خانواده گرامیشان صبر عنایت فرماید. بسیار متاثر شدیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس