کد خبر 827560
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰
نماینده رژیم صهیونیستی

روز پنجشنبه در خبرها آمده بود که «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در نظر دارد طی ماه جاری به ژنو سفر و در شورای حقوق بشر سازمان ملل درباره وضعیت جاری فلسطن سخنرانی کند.

به گزارش مشرق، نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل در مخالفت با سخنرانی رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل، به او درباره نابودی مذاکرات سازش هشدار داد.


در حالی که انتشار گزارش اخیر شورای حقوق بشر سازمان ملل درباره شرکت‌های مرتبط با شهرک‌های غیرقانونی در اراضی اشغالی فلسطین، مخالفت شدید واشنگتن و تل‌آویو را به دنبال داشته، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین از قصد خود برای حضور در این شورا و سخنرانی در آن خبر داده است.



روز پنجشنبه در خبرها آمده بود که «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در نظر دارد طی ماه جاری به ژنو سفر و در شورای حقوق بشر سازمان ملل درباره وضعیت جاری فلسطین سخنرانی کند.

بیشتر بخوانید:

نگرانی محمود عباس از رویکرد ولیعهد سعودی در قبال فلسطین



این خبر در حالی منتشر شده که شورای حقوق بشر سازمان ملل علی رغم هشدارها و مخالفت‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی، اخیرا گزارشی درباره 206 شرکت مرتبط با شهرک‌های غیرقانونی رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی فلسطینی منتشر کرد.



حالا در اولین واکنش‌ها به اعلام سخنرانی احتمالی محمود عباس در شورای حقوق بشر سازمان ملل، سفیر این رژیم در سازمان ملل به رئیس تشکیلات خودگردان هشدار داده است.



به گزارش «جروزالم پست»، «دنی دانون» گفت: «محمود عباس پس از پخش کردن پیام‌های ضد یهودی خود در ماه‌های اخیر، حالا در جستجوی آن است که به هر احتمال ازسرگیری مذاکرات با اسرائیل پایان دهد».



سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل افزود: «عباس در ادامه اقدام یکجانبه‎اش علیه آمریکا و اسرائیل، کاملا روایت نادرستی از واقعیات امروزی دارد و در حال آسیب زدن به آینده بهتر برای مردمش است».



ادعای این مقام صهیونیستی در حالی صورت گرفته که علی رغم درخواست‌های تشکیلات خودگردان برای توقف شهرک‌سازی‌ها در اراضی فلسطینی در ازای آغاز مذاکرات سازش، تل‌آویو به شهرک‌سازی‌های بی پایان خود ادامه داده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس