کد خبر 827532
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷
ژیرو

اولیویه ژیرو دلیل خود را برای پیوستن به چلسی اعلام کرد.

به گزارش مشرق، باشگاه چلسی اولیویه ژیرو را از آرسنال به خدمت گرفت تا جانشین باتشوایی در این تیم شود. ژیرو فرانسوی در تیم آرسنال با وجود عملکرد خوب نیمکت نشین بود و او نیز به خاطر از دست ندادن جایگاه خود در تیم ملی فرانسه قبل از جام جهانی روسیه به چلسی پیوست.

اولیویه ژیرو در سال ۲۰۱۲ به آرسنال پیوست و از آن زمان تاکنون در این تیم لندنی بازی کرد و توانست ۱۰۵ گل نیز برای توپچی های لندن به ثمر برساند. او این تعداد گل را در ۲۵۳ بازی برای تیمش به ثمر رساند ولی حضور الکساندر لاکازات در این تیم باعث شد تا او به مهاجم نیمکت نشین تبدیل شود. 

اولیویه ژیرو درباره حضور در چلسی گفت: من دوست داشتم در لیگ برتر بمانم و وقتی چلسی پیشنهاد داد خیلی خوشحال شدم چون علاوه بر اینکه می توانم در لیگ برتر بازی کنم در لندن باقی خواهم ماند. این یکی از عمده ترین دلایلی بود که به چلسی آمدم.

ژیرو در چلسی جانشین میچی باتشوایی شد که به تیم دورتموند رفت. این مهاجم فرانسوی که سابقه بازی برای تیم مارسی را نیز در کارنامه دارد در ادامه صحبت های خود گفت: برای یک بازیکن خیلی مهم است که مربی چه نظری درباره او دارد. کونته مربی بود که خیلی به حضور من در لندن و چلسی پافشاری کرد و دوست داشت تا من به چلسی بروم و خیلی خوشحال هستم که در نهایت به این تیم آمدم.

او در پایان درباره بازی با بارسلونا در لیگ قهرمانان گفت: برای هر بازیکنی بازی در لیگ قهرمانان یک آرزو و رویا است و خیلی دوست دارم تااین بازی بزرگ را تجربه کنم. دو بازی خیلی سخت و حساس برابر بارسلونا داریم و من تمام تلاشم را می‌کنم تا برای تیم موثر باشم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس