کد خبر 827333
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴
افشارزاده

دبیر شورای ورزش و تربیت بدنی سازمان منطقه آزاد کیش گفت: جزیره کیش برای میزبانی تور جهانی والیبال ساحلی آماده است و روند آماده سازی زمین‌ها بسیار خوب پیش می‌رود.

به گزارش مشرق، سومین دوره مسابقات تور جهانی والیبال ساحلی به میزبانی ایران از سه شنبه یکم تا شنبه پنجم اسفندماه سال جاری به میزبانی جزیره کیش برگزار خواهد شد.

دبیر شورای ورزش و تربیت بدنی سازمان منطقه آزاد کیش درباره کارهای انجام شده برای برگزاری تور جهانی در جزیره کیش گفت: در یک ماه گذشته کارهای زیادی برای آماده سازی زمین های ساحلی کیش انجام شده است تا تور جهانی برای سومین سال متوالی در شان جمهوری اسلامی ایران برگزار شود.

بهرام افشارزاده تصریح کرد: برای برگزاری این رقابت ها ابتدا آسیب شناشی کردیم و با برطرف کردن مشکلات کارهای اجرایی نیز به خوبی پیش می رود و همه چیز تا زمان شروع تور جهانی آماده خواهد شد.

وی در تشریح کارهای انجام شده گفت: 150 کامیون ماسه مرغوب از نقاط دیگر جریزه به زمین ها ساحلی انتقال داده شد و رنگ آمیزی نیکمت ها نیز انجام شده است. شش زمین برای مسابقه و تمرین آماده شده است و اطراف زمین ها نیز تور کشی شده است.

دبیر شورای ورزش و تربیت بدنی سازمان منطقه آزاد کیش به جلسات هماهنگی با نیروی انتظامی و دیگر نهادهای مرتبط برای برگزاری تور جهانی اشاره کرد و گفت: جزیره کیش برای برگزاری تور جهانی ساحلی آمادگی کامل دارد.

وی ادامه داد: فدراسیون والیبال نیز با توجه به سابقه برگزاری مسابقات گذشته از نظر فنی و اجرایی آماده خوبی برای میزبانی این رقابت ها دارد و یک مجموعه کامل در همکاری با هم تور جهانی کیش را برگزار خواهند کرد.

افشارزاده در پایان گفت: بهرام سلیمانی نیز که از طرف فدراسیون والیبال مسئول پیگیری کارهاست، بسیار خوب و پرتلاش است و هر روز از صبح تا شب بر کارها نظارت دارد.

وی که یکی از تماشاگران مرحله نهایی لیگ برتر ساحلی بود، درباره دلایل حضورش در این مسابقات گفت: وظیفه داریم در هر تورنمنتی که به میزبانی کیش برگزار شود، حضور یابیم تا اگر کمبود یا مشکلی وجود داشته باشد، برطرف کنیم.

مرحله نهایی لیگ برتر ساحلی که از روز چهارشنبه در کیش آغاز شده است، فردا (جمعه) با معرفی تیم های برتر به پایان می رسد.

در این رقابت‌ها تیم های میکامال (رحمان رئوفی – بهمن سالمی)، شهرداری منطقه 22 (رضا نائینی – امیر شوشتری زاده)، هتل کانیار علی آباد (آق محمد سلاق – حامد میرزاعلی) و اوج رامسر (عباس پورعسگری – بهمن قلی‌پوری) حضور دارند.

منبع: فدراسیون والیبال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس