کد خبر 826901
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۲:۵۸
آخوندی

ایشان بیش از هر کس به توانایی های خویش در مدیریت بر چنین حوزه مهمی آگاه است. پس حق دارند برای ایران نگران باشند.

مشرق - در خبرها آمده بود که جناب آخوندی وزیر محترم راه و شهرسازی فرموده اند از اینکه دولت و مجلس دچار روزمرگی شده اند برای ایران نگرانند.

نگرانی ایشان در مورد کشور عزیزمان ایران به ویژه در حوزه وسیع تحت مدیریت جناب آخوندی کاملا به حق است. برای درک این موضوع لازم است نگاهی اجمالی به وضعیت فرودگاه ها، جاده ها، راه و ترابری و شهرسازی کشورمان داشته باشیم، نه فقط برای این چند روزه بحران برفی که صدای دوست و دشمن را درآورده و گردش امور برای مسافران نه در ایران و بسیاری از کشورها را مختل نموده است، بلکه در طول سال به ویژه سال هایی که ایشان بر این حوزه مدیریت نموده اند.

به هر حال ایشان بیش از هر کس به توانایی های خویش در مدیریت بر چنین حوزه مهمی آگاه است. پس حق دارند برای ایران نگران باشند. از نگاه ایشان همیشه، مقصر دیگرانند. یک روز راننده مشکل دارد. یک روز سیستم ترمز اتوبوس مقصر است. یک روز سازمان برنامه و بودجه؛ یک روز وزارت اقتصاد؛ یک روز باران، یک روز برف، یک روز کاهش دید خلبان  آنهم در روز آفتابی! امروز هم روزمرگی دولت و مجلس.

در همین رابطه بخوانید:

ترکان: برای کمک به آخوندی آمده‌ام

مردم از شهردار تهران انتظار گزارش ایجابی دارند نه سلبی

ترکان به جای آخوندی متولی بخش مسکن شده است؟

جناب آخوندی واقعا تا کی فرافکنی؟ درست فرموده اید که دولت و مجلس مقصرند؛ اما این تقصیر نه به واسطه روزمرگی است بلکه به واسطه میدان دادن به مدیرانی هم چون شماست که نگاه بالا به پایین به مردم دارید و انگار بر سر این ملت منت گذاشته و رخت وزارت به تن کرده اید. به جای این فرافکنی ها بهتر است به خاطر کم کاری ها و بلاهایی که بر سر مردم شریف و محجوب کشورمان بر اثر مدیریت حضرتعالی آمده است پاسخگو باشید.

حتی اگر نمی خواهید به افکار عمومی پاسخگو باشید حداقل پیش وجدان خود یک بار این مسائل را مرور بفرمایید.

* محمد لطفی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۴:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۱
    23 0
    به جز همه این مقصرها ، مقصر اصلی رو نگفتی که احمدی نژاده خخخخخ در ضمن ، پدر خانوم آقای آخوندی فرمودن ایشون مغز متفکرن ! بازم خخخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس