خبرنگاران مشرق در جریان پیگیری های خبری، به زمزمه ها و گفته می شود هایی بر می خورند که مهمان کردن مخاطبان به این شنیده ها خالی از لطف نیست.

*دکتر احمدی نژاد هفته گذشته در بیمارستان از آیت الله یزدی عضو فقهای شورای نگهبان و رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عیادت به عمل آورد. معلوم نیست چرا برخی دیدارهای احمدی نژاد در هفته های اخیر به ویژه دیدارهایی که به وحدت اصولگرایان کمک می کند،توسط دفتر رئیس جمهور رسانه ای نمی شود.

* شنیده ایم جامعه روحانیت مبارز تهران در لیست تهران پنج کاندیدا معرفی خواهد کرد. در میان روحانیون مطرح شده آقایان سید رضا تقوی، روح الله حسینیان، مرتضی آقا تهرانی،احمد سالک ، محمد حسن ابوترابی و مصباحی مقدم از شانس بالاتری برخوردارند.

*گفته می شود در جریان تسخیر چند ساعته لانه روباه پیر، دانشجویان به برخی اسناد مهم دست یافته اند. در میان اسناد یافت شده می توان به جزوه ای اشاره کرد که سفارت انگلیس نحوه جذب و عامل گیری را به اعضای کمیته جذب سفارت آموزش می دهد. همچنین تعداد قابل توجهی از فیلم های مخملباف و گزارش جلسات سفارت با برخی نیروهای به اصطلاح فرهنگی و هنری به دست آمده است. 
                                                                                                                                                                                                                                                     *پس از قطعی شدن کاندیداتوری دکتر علی لاریجانی از شهر قم ، گفته می شود آقای دکترغلامعلی حدادعادل از شانس بیشتری برای سرلیست شدن در انتخابات مجلس تهران برخوردار است.

 
*بررسی های خبرنگار مشرق نشان می دهد پروژه مطرح کردن استفساريه تبصره 3 مواد 71 و 117 قانون مديريت خدمات كشوري در مجلس، توسط لیدر جریان انحرافی کلید خورده است تا حیثیت مجلس هشتم که از اکثریت اصولگرا برخوردار است در نزد افکار عمومی لکه دار شود. این طرح با حمایت و لابی پنهان برخی نمایندگان مجلس ششم ارائه شد. جریان انحرافی از تعدادی خبرنگاران مرتبط با خود که به بهانه این استفساریه به برخی چهره های اصولگرایی مجلس حمله کرده بودند با تقدیم هدایایی تشکر کرده است.

*با گذشت چند ماه از انتصاب سعیدلو به معاونت بین الملل رئیس جمهور، وی هیچ گونه ماموریت خارجی نداشته و سفرها و پیام ها را علی اکبر صالحی می برد. گفته می شود مهمترین کار این روزهای سعید لو ساخت سالن اجلاس سران در اصفهان است.

* در جلسه اخیر جریان انحرافی این بحث مطرح شده که در ماه های منتهی به انتخابات مجلس باید  به شدت از عملکرد مجلس کنونی انتقاد کرده و آن را پیرو فتنه و هاشمی رفسنجانی معرفی نماییم. جریان انحرافی همچنین تصریح کرده با حمله به مجلس و هیات رئیسه، باید جبهه متحد اصولگرایان را برآمده از مجلس کنونی بدانیم.

*  برخی شنیده ها حکایت از آن دارد که واحد های دانشگاه آزاد در استان ها به سمت هیات امنایی شدن در حال حرکت هستند. در صورتی که این اتفاق صورت بپذیرد تغییر روسای دانشگاه های آزاد و مالکیت آنها با چالش های جدیدی مواجه خواهد شد.

* پس از بستری شدن علی اکبر جوانفکر در بیمارستان ،جریان انحرافی تلاش فراوانی به خرج داد تا مسوولانی را برای عیادت از وی به بیمارستان سجاد بفرستد اما با مخالفت های صورت گرفته، در پروژه قهرمان سازی با شکست مواجه شد.

* در جریان سفر رئیس جمهور به اسلامشهر برخی رسانه ها از بیماری دکتر احمدی نژاد خبر دادند در حالی که  این موضوع صحت نداشته و بر اثر فشار کار و کم خوابی رئیس جمهور، آثار ضعف در ایشان مشاهده می شود که پس از تزریق یک تقویتی این مشکل برطرف می شود. دکتر احمدی نژاد تاکنون در جریان سفرهای سنگین استانی بارها احساس ضعف کرده اند که پزشکان با تزریق سرم و تقویتی این مشکل را برطرف کرده اند.

*در جلسه اخیر جریان انحرافی بحث های مختلفی درباره ترکیب لیست تهران مطرح شده است. در جمع بندی اولیه مقرر شد لیست این جریان در تهران بیشتر رنگ و لعاب علمی، فرهنگی، ورزشی و هنری داشته باشد. چند دانشمند هسته ای، کشتی گیران المپیکی و تعدادی بازیگر و خواننده به عنوان گزینه های پیشنهادی مورد بحث قرار گرفتند. در این جلسه تاکید شد باید از چهره های سیاسی در حداقل ممکن استفاده نماییم.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 29
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۰۰:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۲
    0 0
    حال که مشاهده می کنید جریان رقیب شما نخبگان و اندیشمندان هستند می خواهید مدعی شوید که این جریان برای انحراف افکار از این چهره ها استفاده می کند و مکرو مکر الله والله خیرالماکرین.
  • احمد ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۲
    0 0
    واقعا دیگه شورش رو در اوردید
  • ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۲
    0 0
    محمد غفاری و موسی فریدی و بابا گلی از شما و همکاران شجاعتان تشکر میکنیم
  • ناشناس ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۲
    0 0
    بابا اگر این جریان انحرافی رو شما درست نمی کردید بعید بود خبر خاصی داشتید،
  • ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۲
    0 0
    مشرق چرا هی می خوای حلقه انحرافی رو بزرگ کنی .
  • تربیزلی ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۲
    0 0
    شرمنده ! مجلس اصولگرا گند زد ، میندازین گردن مشایی اینا ؟! واللا رو دارین !
  • ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۲
    0 0
    برخي اسناد مهم !!!!!!!!! فيلم مخملباف و جزوه ي يارگيري اسناد مهم است ؟؟؟؟؟؟
  • ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۲
    0 0
    اونوقت همه اين دانشمندان و المپيکي ها منحرفند !!!!!!!!!! خنديديدم
  • k-1 ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۲
    0 0
    «در جریان سفر رئیس جمهور به اسلامشهر برخی رسانه ها از بیماری دکتر احمدی نژاد خبر دادند در حالی که این موضوع صحت نداشته و بر اثر فشار کار و کم خوابی رئیس جمهور، آثار ضعف در ایشان مشاهده می شود که پس از تزریق یک تقویتی این مشکل برطرف می شود. دکتر احمدی نژاد تاکنون در جریان سفرهای سنگین استانی بارها احساس ضعف کرده اند که پزشکان با تزریق سرم و تقویتی این مشکل را برطرف کرده اند.» مشرق حداقل به حرف خودت عمل کن و دست از تخریب رییس جمهور بردار.یکبار هم که شده مدرکی بر ضد این جریان ارائه بده البته اگر مدرکی وجود داره.
  • سلمان ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۲
    0 0
    از این دوست ناشناسمان ممنونیم که خبر مشرق را تأیید کردند
  • ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۲
    0 0
    اینکه گفته اید جریان انحرافی به دنبال اینست که جبهه پایداری را به همین هیئت رئیسه مجلس ارتباط دهد که کار جریان انحرافی نیست جبهه اصولگرایی دقیقا همین هیئت رئیسه موجود است با همان گرایش سیاسی خاص که در فتنه تا جاییکه توانست سکوت کرد تا ببیند اوضاع چه میشود و این نیاز به تبلیغات جریان انحرافی ندارد و مثل روز روشن است
  • مهدي از قم ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۲
    0 0
    واقعا خسته شديم از اينكه هرچي رقيب داريد رو به جريان انحرافي منسوب مي كنيد . دست برداريد و شعور مردم را دست كم نگيريد!!!! خداييش مجلس هشتم مجلس در شان جمهوري اسلامي بود ؟ حالا هر كي ميخواد توش بوده باشه اصولگرا يا اصلاح طلب !!! آبروي نظام رو خوب بردند دوباره ميخواهند وارد مجلس بشن . هر كي هم رقبشون بشه ميگن جريان انحرافيه!! احتمالا بعد هم كه راي نميارن ميگن دولت تغلب كردن و جريان انحرافي دخالت كرده و اينبار فتنه 90 رو همين مثلا اصولگراها شروع مي كنند . خواهيم ديد!!!
  • سيدروح الله ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۲
    0 0
    اين كه مدعي شديد طرح مادام العمر كردن حقوق نمايندگان كار مشايي بوده، از اون دروغ‌هاي شاخ دار بود. من رو ياد مشاور تبليغاتي هيتلر انداخت كه مي‌گفت دروغ هرچه بزرگتر باشه باور اون براي مردم راحت‌تره! اگه مجلس يك اشتباهي مي‌كنه چرا براي تبرئه اون دست به دامن مشايي مي‌شيد؟ يعني مشايي توي مجلس هشتم اكثريت آراء رو داره؟! اگه اين آدم اينقدر قدرت داره(كه نداره ولي شما مي‌خواهيد براي توجيه زدوبند خود با فتنه‌گران از او لولو بسازيد و بيش از حد بزرگش مي‌كنيد) پس چرا اين قدر به دروديوار مي‌زنه؟!
  • محمد ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۲
    0 0
    متاسفم برای شما اگر پدیده ای به نام جریان انحرافی خلق نمی شد نه مشرق، نه صراط و نه دیگر نیوز ها موضوعیت نداشتند
  • ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۲
    0 0
    دانشمند،هنرمند،ورزشکارو.... همه انحرافین پس کی تواین مملکت سالمه
  • روباه شناس ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۲
    0 0
    خیلی جالب توجه و هیجان انگیز است که روباه مکار این اسناد و اسناد مهم و بعضا کلیدی دیگر که بعدا افشا خواهد شد را به راحتی دم دست دانشجویان تسخیر کننده سفارت قرارداده است؟!! خوب روباه است دیگه!!!!
  • شناس ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۲
    0 0
    این ها اسم مستعار سربازان گمنام و ناشناسه؟!!
  • ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۲
    0 0
    جالب است هرکسی گند کاری میکنند میگویند مشایی بود و مقصرین اصلی مرفه فرار میکنند
  • ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۲
    0 0
    ابوترابی که قراره از قزوین کاندیدا بشه (مثل هر چهار دوره قبل!)
  • ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۲
    0 0
    عزيزان اين موضوع جريان انحرافي را كوچك نگيريد نمي خواهم بگويم همه مشكلاتمان حل شده مانده جريان انحرافي ولي دقت كنيد اينها ريشه دين و انقلاب را مي خواهند بزنند اينجا فرصت نيست تا تكرار كنم مواضع اين گروه خطرناك را ولي بر اساس اسناد و مداركي كه اميدوارم قوه قضائيه و قاضي محترم اژه اي منتشر كنند دست اينها در بسياري از فساد ها و اختلاس هاي مالي در كشور روشنه شده است بنابر اين اينهم يك خبر از بين صدها خبر ديگر است چرا اينقدر حساسيت بخرج دهيد نكته نهايي اينكه بله اين نقد به رئيس جمهور محترم جدا وارد است كه حداقل در دو مورد كه مكتوب هم شد رهبر انقلاب با اقاي مشايي مخالفت جدي كردند ايشان را رد صلاحيت نمودند ايا كساني كه اينقدر ادعاي ولايت مداري مي كنند بهتر نبود اين اقا را از ده ها پست خود كنار بگذارند ايا اتفاقي مي افتاد تا اين موضوع از ريشه كنده شود چرا رئيس جمهور بر خلاف نظرات صريح رهبري با معاونت ايشان يعني رد صلاحيت ايشان او را رئيس دفت و ده ها پست ديگر داد خب مردم هم باشعورند و مي فهمن اين ولايت مداري نيست در موضوع وزير اطلاعات هم كه ديديد چه شد پس دقت كنيد اين خط انحرافي كه مشايي دنبال آن است دين و انقلاب و نظام را دارد زير سئوال مي برد ايا اين مشكل كوچكي است؟
  • ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۲
    0 0
    فقط خودشون سالمند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • رضا ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۲
    0 0
    بعضی ها از جریانی ساختند در ذهنشون به اسم جریان انحرافی و دارند با این کار می خواهند بازدید کنندگان از رسانه هاشون رو زیاد کنند مثل مشرق
  • ایمان ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۲
    0 0
    رییس این جریان ا نحرافی کی هست؟ این رییس هم یک رییس داره اون کی هست؟ چرا قوه قضاییه به این رییس نمی تونه نزدیک بشه چون که ....
  • k-1 ۲۲:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۲
    0 0
    مشرق واقعا نمی دونم چه دلیلی داره هم شما و هم اصلاح طلب ها روی سانسور اکثر کامنت های من به توافق رسیدید جالب اینجاست که حتی در غیر قابل انتشار ها هم قرارشون نمی دید.
  • haya ۰۰:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۳
    0 0
    امان از دشت تو مشرق چرا اینقر نظرا ی منو سانسور میکنی
  • ۰۱:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۳
    0 0
    توهین به وزرشکاران و دانشمدان به بهانه رقابت های سیاسی کثیف این سایت قابل تحمل نیست. یعنی اگر دانشمدی نظرش با ما متفاوت بود منحرف است؟انتظار است از دادستانی که با این حد اراجیف ساختن برخورد کند.وقتی دانشمدان مان از سوی دشمن تهدید میشوند این توهین شما نوعی خدمت بی منت به دشمنان است.
  • ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۳
    0 0
    شما مشتی دیوانه اید
  • سيد ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۳
    0 0
    «...معلوم نیست چرا برخی دیدارهای احمدی نژاد در هفته های اخیر به ویژه دیدارهایی که به وحدت اصولگرایان کمک می کند،توسط دفتر رئیس جمهور رسانه ای نمی شود.» براي اين‌که يه عده راستي از خدا بي‌خبر موج‌سواري نکن و تأييد الکي براي اصولگراهاي قلابي نگيرند!
  • قاسمی ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۷
    0 0
    من فکر میکنم در صورت حضور اقای ابوترابی از تهران ایشون به عنوان سرلیست انتخاب شوند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس