کد خبر 826653
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶
عابدین زاده

دارنده مدال‌های طلای کشتی فرنگی جوانان جهان، بزرگسالان آسیا و نایب قهرمان بازیهای آسیایی کار خود را در کمپ تمرینی AKA در تایلند بصورت رسمی آغاز کرد.

به گزارش مشرق، داود عابدین زاده فرنگی‌کار سابق تیم ملی و دارنده مدال‌های طلای نوجوانان آسیا 2003، طلای جوانان جهان 2005، نقره جوانان جهان 2006، طلای بزرگسالان آسیا 2006، برنز بزرگسالان آسیا 2010 و نقره بازی‌های آسیایی 2006 با کمک و مشورت امیر علی‌اکبری فرنگی‌کار سابق تیم ملی ایران که هم‌اینک جایگاه قابل توجهی در رشته ورزشی MMA پیدا کرده و صاحب پیروزی‌های بزرگی شده است، راهی تایلند شده و تمرینات خود را در کمپ تمرینی AKA آغاز کرده است.

عابدین‌زاده که هم اینک تمرینات خود را در این کمپ دنبال می‌کند در اینباره اظهار کرد: چند وقتی است به تایلند آمده‌ام و با کمک و مشورت‌های امیر علی‌اکبری کار خود را در کمپ تمرینی AKA آغاز کرده‌ام.ان‌شاءالله تا قبل از عید اولین مبارزه خود را در این رشته انجام می‌دهم و انگیزه زیادی برای پیشرفت و کسب موفقیت در MMA دارم.

وی افزود: فعلا قرارداد نبسته‌ام و قصدم این است که فعلا تمریناتم را در این رشته دنبال کنم تا بیشتر در این رشته راه بیفتم. پس از آن با کمک مدیر برنامه بدنبال قرارداد با یکی از تیم‌های خوب خواهم بود.

فرنگی کار وزن 85 کیلوگرم ایران درباره نقش امیرعلی اکبری در اینباره گفت: تمام کارهای مربوط به حضورم در این رشته را با کمک امیر علی‌اکبری انجام دادم و او هر چند به لحاظ سنی از من کوچکتر است اما مانند یک برادر بزرگتر به من کمک می‌کند و مشورت‌های لازم را می‌دهد و دائما با یکدیگر در ارتباط هستیم که جا دارد از او قدردانی کنم. امیدوارم بتوانم در این رشته با توجه به انگیزه بالایی که دارم صاحب موفقیت‌های خوبی شوم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس