قطار

عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: ما شب گذشته ساعت ۱۱:۵۵ دقیقه سفر خود را آغاز کرده‌ایم و هم‌اکنون چند کیلومتر از ایستگاه بهرام فاصله گرفته و به شهرری نرسیده‌ایم.

به گزارش مشرق، برف شدید علاوه بر پرواز فرودگاه ها و روف و آمد در جاده های کشور حرکت قطارهای بین شهری را هم مختل کرده است.

هاجر چنارانی اظهار داشت: متأسفانه ما شب گذشته ساعت 11:55 دقیقه سفر خود را آغاز کرده‌ایم و هم‌اکنون چند کیلومتر از ایستگاه بهرام فاصله گرفته و به شهرری نرسیده‌ایم.

وی ادامه داد: یکی از افراد در این قطار دچار مشکل شده بود و متأسفانه پزشکی برای رسیدگ به امور وی وجود نداشت و حتی دارویی مانند قرص زیر زبانی برای بیماران قلبی نیز در این قطار وجود نداشت.

قطار تهران مشهد در برف ها گیر کرد

عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی تصریح کرد: منبع آب سیستم گرمایشی قطار که خالی شده و هم اکنون قطار به شدت سرد است و کودکان از سرما دچار مشکل شده‌اند.

چنارانی تأکید کرد: این قطار، قطار سبزی است که مردم بابت آن 116 هزار تومان هزینه بلیت پرداخت کرده‌اند آیا نباید بخشی از این بابت خدماتی که در زمان بحران مردم نیاز دارند در نظر گرفته شود.

وی بیان کرد: هم‌اکنون بابت نهار یک تن ماهی بدون نان در اختیار مسافران گذاشته‌اند و حتی تنقلات و خوراکی در قطار وجود ندارد که برای بهانه‌گیری کودکان در اختیار آنها قرار داده شود.

عضو مجمع نمایندگان ادامه داد: وزارت راه باید به این موضوع دقت کنند که این واگن‌های 50 ساله فرسوده بوده و دیگر نمی‌توانند آنگونه که باید به مردم خدمات‌رسانی داشته باشند و وزارت راه و شهرسازی باید برای ارتقا آنها اقداماتی را در دستور کار قرار دهند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 6
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۸
    29 0
    حالا غذاهای اتریشی خوشمزه بود یا نه؟
  • حسین IR ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۸
    32 0
    هیس، به باجناق ناطق نوری بر نخوره یه وقت
  • ظ IR ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۸
    19 3
    قطارهای ایران چندش آور
  • IR ۲۲:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۸
    18 0
    تا امثال نماینده نبینن که تو جای گرم و نرم نشستن کلی حقوق میگیرن صداشون در نماید که

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس