کد خبر 825928
تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷
زیدان

سرمربی رئال مادرید در مورد ناراحتی بن‌زما به خاطر تعویض در بازی با والنسیا گفت: همه بازیکنان به خاطر ترک بازی و نشستن روی نیمکت عصبانی می‌شوند.

به گزارش مشرق، شب گذشته تیم فوتبال رئال مادرید موفق شد در مستایا والنسیا را با نتیجه پرگل 4-1 شکست دهد. این برد شاگردان زین‌الدین زیدان  در حالی کسب شد که کریم بن‌زما از ابتدا در ترکیب قرار داشت اما در نیمه دوم به دستور مربی، بازی را ترک کرد و روی نیمکت نشست.حرکتی که با اعتراض و عصبانیت گلزن ۳۰ ساله همراه بود.

در همین رابطه بخوانید:

خشم بی سابقه بنزما پس از تعویض+عکس

در این مورد زیزو اظهار داشت:واکنش بن‌زما چیزی غیرعادی نبود. همه بازیکنان از این که تعویض شوند، بازی را ترک کنند و روی نیمکت بنشینند، عصبانی خواهند شد.آنچه در نهایت مهم بوده، نتیجه بازی است که اطمینان دارم حتی خود کریم هم خوشحال می‌شوم.

زیدان در مورد شرایط تیمش در این بازی نیز حرف زد.او گفت:از نظر فیزیکی شرایطی خوب داریم و می‌دانیم باید از فکر و ذهن خود هم استفاده کنیم.خوشحالم که بازیکنان سالم و آماده‌ای دارم که می‌توانند به تیم کمک کنند.

سرمربی فرانسوی همچنین در مورد وضعیت کاری خود نیز عنوان کرد:همه مرتب کارم را زیر ذره‌بین می‌گذارند.با این حال هیچوقت شرایط تغییر نمی‌کند. مجبورم که همچنان به بازیکنانم اتکا کرده و با همکاری هم، برنامه‌ها را پیش ببریم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس