کد خبر 825719
تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۳
24.jpg

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با بیان اینکه شهر تاریخی ماسوله از مناطق فاقد گاز طبیعی در استان گیلان است گفت: حفظ بافت تاریخی دلیل عدم گازدار شدن این منطقه از گاز طبیعی است.

به گزارش مشرق، شهر تاریخی و توریستی ماسوله، یکی از نقاط تاریخی، سرسبز و خوش آب و هوای شمال ایران با هوای مه آلود، تابستانهای خنک و زمستانهای پر برف است. ماسوله در جنوب غربی استان گیلان در بخش سردار جنگل فومن، ۶۰ کیلومتری شهر رشت ۳۶ کیلومتری شهر فومن و ۲۰ کیلومتری شهر ماکلوان واقع است.

حسین اکبر عصر امروز در جلسه افتتاحیه ارزیابی تعالی و جایزه سرآمدی بهبود مستمر صنعت نفت در شرکت گاز گیلان اظهار داشت: تعمیق و جاری‌سازی فرهنگ تعالی  در تمامی لایه‌های شرکت گاز استان گیلان دنبال می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با بیان اینکه این شرکت در تلاش است تا با جاری‌سازی فرهنگ تعالی در جهت اصلاح فرآیندها به‌منظور ارائه خدمات بهینه به مشترکان گامی مثبت بردارد افزود: هم اکنون 93.5 درصد از روستاهای استان گیلان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

ماسوله

وی شهر تاریخی ماسوله را از مناطق فاقد گاز طبیعی در استان گیلان نام‌ برد و با تاکید بر اینکه حفظ بافت تاریخی، دلیل عدم گازدار شدن این منطقه از گاز طبیعی است تصریح کرد: تلاش است تا بهره‌مندی گاز طبیعی خانوارهای روستایی استان گیلان به 98 درصد افزایش یابد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان خاطرنشان کرد: شرکت گاز استان گیلان به‌عنوان یکی از 6 شرکت منتخب تابعه شرکت ملی گاز از 7 لغایت 10 بهمن ماه مورد ارزیابی جایزه ارزیابی تعالی و سرآمدی وزارت نفت قرار می‌گیرد.

اکبر با اشاره به اینکه استان گیلان به‌دنبال کسب جایزه در ارزیابی مذکور نیست بیان کرد: جاری ساختن فرهنگ تعالی در تمامی لایه‌های شرکت گاز استان گیلان و استفاده بهینه از این فرهنگ در راستای ارائه خدمات مطلوب از اهداف این شرکت است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس