کد خبر 825686
تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۷
نزاع مرگبار

نزاع دو پسر جوان در خیابان حبیب‌اللهی منجر به مرگ یکی از طرفین دعوا و قطع انگشت نفر دیگر شد.

به گزارش مشرق، ساعت 24 شب گذشته (ششم بهمن جاری) مأموران کلانتری 118 ستارخان در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام کردند راننده یک پژو 207 مشکی رنگ در خیابان آزادی، نرسیده به میدان آزادی به قتل رسیده است.

دقایقی بعد از اعلام این خبر سجاد منافی‌آذر؛ بازپرس ویژه قتل پایتخت به همراه اکیپ تشخیص هویت آگاهی در صحنه جرم حاضر شده و مشغول تحقیقات درباره این پرونده شدند.

بررسی‌های اولیه حاکی از آن بود که مقتول ساعت 10 شب گذشته با پسر جوان دیگری در خیابان حبیب‌اللهی درگیر شده و بنابر اظهارات شاهدان در این درگیری مقتول با چند ضربه به پشت دست و گردن قاتل، یکی از انگشتان دست وی را قطع کرده است، سپس مقتول از محل درگیری متواری شده و قمه‌ای که با آن در درگیری حضور داشت از دستش افتاده و قاتل قمه را از روی زمین برداشته است.

بنابر اظهارات شاهدان، مقتول سوار بر خودروی پژو 207 خود شده که در این حین قاتل با قمه ضرباتی به مقتول وارد کرده و در نهایت مقتول موفق به فرار شده بود اما به دلیل جراحات شدید و ضرباتی که با قمه، به کتف، بازو و دست وی اصابت کرده بود دجار خونریزی شدید شده و پیش از انتقال به بیمارستان جان خودش را از دست داده بود.

در ادامه تحقیقات مشخص شد که متهم در بیمارستان امام خمینی (ره) بستری است که بازپرس امور جنایی تهران به همراه مأموران اداره آگاهی در بیمارستان حاضر شدند و از متهم تحقیق به عمل آمد و وی در اظهارات اولیه به بازپرس گفت: با مقتول اختلاف داشتم، او به من فحاشی و با قمه ضرباتی به من وارد کرد.

سرانجام با دستور سجاد منافی‌آذر؛ بازپرس امور جنایی تهران، جسد متقول به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات از متهم این پرونده تا بهبودی وی ادامه دارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
    15 2
    حیوانات بیشعور شهر نشین دعواشون شده، این حیوانات هار و خطرناک باید از بین بروند تا انسانهای متمدن شهر نشین در آرامش و آسایش زندگی کنند.
  • IR ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
    9 0
    عکس اینهارا بزنید
  • IR ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
    13 0
    دم اين قاتل گرم،از خودش دفاع کرده،زرنگ بوده و حقش را گذاشته کف دستش،مردک قداره کش را!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس