کد خبر 825411
تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۸
عبدالله گنجی

ائمه جمعه مرکز استان‌ها که معمولا فقیه هستند احتیاط لازم هم برای تبعیت از نظر کارشناسان را دارند و می دانند اگر تبعیت نداشته باشند و خونی از دماغ کسی راه بیفتد شرعا مسئول هستند.

به گزارش مشرق، عبدالله گنجی، مدیرمسئول روزنامه جوان در کانال تلگرامی خود نوشت:

ائمه محترم  جمعه شخصاً و فرداً هیچ نقشی در ایجاد نرده، نحوه تردد خویش، نوع خودرو و تعداد محافظ ندارند.

ائمه جمعه مرکز استان‌ها که معمولا فقیه هستند احتیاط لازم  هم برای تبعیت از نظر کارشناسان را دارند و می دانند اگر تبعیت نداشته باشند و خونی از دماغ کسی راه بیفتد شرعا مسئول  هستند.

البته امام جمعه مرکز استان می تواند پیشنهاداتی بدهند  و مورد بررسی قرار گیرد و به تایید برسد که تبریز نمونه آن است
خبر دارم که به دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی، همین کاری که در تبریز انجام شد را  آیت الله علم الهدی  داده بود اما تشخیص کارشناسی  چیز دیگری شده بود.

خلاصه کلام اینکه تشریفات، سطح حفاظت، چینش موانع  کنترل کننده و غیره هیچ ربطی به ائمه جمعه ندارد بلکه شورای تامین استان و دستگاه های  نظامی-امنیتی مسئول این امور هستند.

این که جناب شمخانی در رسانه این موضوع را طرح می کند چه لزومی دارد؟ ایشان می تواند به عنوان یک مقام عالی رتبه امنیتی اگر به جمع بندی رسیده اند اقدام کند.مسئولی که صلاحیت و اختیار تصمیم دارند  نیازی به فشار رسانه ای ندارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۱:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
    10 2
    انقدر که سطح حفاظتی رو بالا نگه میدارند اصلا لازم نیست,دیگه از شمخانی که مسئول امنیتی بالاتر نداریم که ایشون با اتوبوس شهری تردد میکنند
  • حسین IR ۰۵:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
    10 1
    خوب محافظت را غیر محسوس کنید نرده کشی و ... خیلی زشته شمخانی راست گفته وانگهی بحث رسانه ای درست ضرر نداره که خیلی هم خوبه. مگر مردم صاحبان انقلاب و کشور نیستند؟
    • IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
      1 3
      نه
  • IR ۰۶:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
    0 3
    منطقی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس