اردوغان

رئیس‌جمهور ترکیه با اشاره به عملیات شاخه زیتون ارتش ترکیه به همراه معارضان سوری در عفرین گفت: تا رسیدن به اهدافمان عملیات شاخه زیتون را ادامه خواهیم داد. منبج را نیز از تروریست‌ها پاکسازی خواهیم کرد.

به گزارش مشرق، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه طی سخنانی در مرکز حزب عدالت و توسعه در آنکارا با اشاره به عملیات شاخه زیتون ارتش ترکیه به همراه معارضان سوری در عفرین گفت: تا رسیدن به اهدافمان عملیات شاخه زیتون را ادامه خواهیم داد. منبج را نیز از تروریست‌ها پاکسازی خواهیم کرد.

وی افزود: بعد از آن نیز تا مرزهای عراق پیش رفته و جنگ با تروریست‌ها را ادامه خواهیم داد و در این راه از کسانیکه در مقابل تروریسم قرار دارند می‌خواهیم که در کنار ما باشند.

رئیس جمهور ترکیه با بیان اینکه بیشترین تاسف ما از این است که گروه‌های تروریستی با پرچم آمریکا میدانداری می‌کنند، اظهار داشت: این مساله را چگونه می‌توان توجیه کرد؟ آقای رئیس جمهور ترامپ می‌گوید که اینقدر از ما انتقاد نکنید! بسیار خوب، اما یک شریک راهبردی چگونه می‌تواند چنین کاری را با ما بکند؟

اردوغان افزود: عملیات‌ ما تا نابودی آخرین تروریست در سوریه و تبدیل این کشور به یک جایگاه امن برای صاحبان اصلی آن ادامه خواهد داشت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 20
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۶
    24 23
    ارتش ترکیه باید شمال سوریه را تا مرزهای عراق از تروریستها باکسازی کنه و تا این فرصت ارتش سوریه هم باید شدیدا به تروریستهای اطراف دمشق و جنوب سوره حمله کنه و با نابودی انها سریعا در مناطق ازاد شده توسط ارتش ترکیه نیرو مستقر بکنه و کل سوریه را ازاد کنه و با کنترل مرزها نزاره هیچ تروریستی وارد سوریه بشه
  • IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۶
    12 43
    یاشاسین ارتش جسور ترکیه
    • IR ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۹
      0 0
      لعنت بر تروریستهای ترسوی بوزگوردی و اربابشون عردوغان
  • IR ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۶
    24 60
    هیچ جنگجویی در جهان به شجاعت جنگجویان ترک نمیرسد این یک حقیقت تاریخ است همه میدانند
    • IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۹
      2 0
      جعلیات احمقانه بوزگوردی!!!! آخه موشهای ترسو چرا ادعای شجاعت و جسارت می کنید؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس