کد خبر 825130
تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۳
تبلیغاتی پوتین برای انتخابات ریاست جمهوری

شایعات پیرامون زندگی شخصی پوتین بسیار است. شاید اصلی‌ترین دلیل آن، شخصیت مرموز و اطلاعاتی او باشد که کمتر کسی از زوایای آن اطلاع دقیق دارد.

به گزارش مشرق، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور مرموز و قدرتمند روسیه آنقدر برای بسیاری از مردم دنیا جذابیت دارد که تشنه دانستن هرچه بیشتر از زندگی شخصی او باشند. بویژه اینکه حاشیه‌هایی از روابط او همسرش نیز در گذشته رسانه‌ای شده است. البته در این شایعات بسیاری نیز مطرح بوده و هست که هیچگاه تایید نشده است. اما یکی از تازه‌ترین شایعات درباره مهریه نجومی همسر پوتین است.

به گزارش مشرق، باشگاه خبرنگاران با انتشار خبری درباره پوتین و حواشی زندگی شخصی پوتین، نوشته است:

«او چندی پیش در کاخ کرملین به اتفاق همسرش، رسما در مقابل دوربین‌های رسانه ملی خبر  جدایی‌شان را اعلام کرد. آنها دلیل اصلی این جدایی را وقت نداشتن برای یکدیگر عنوان کردند.

پوتین در جمع خبرنگاران اعلام کرد که او و همسرش به دلیل مشغله کاری زیاد، وقت کمتری را برای با هم بودن اختصاص می‌دهند و هر یک زندگی جداگانه خود را دارند بنابراین طی تصمیمی مشترک و توافقی، از یکدیگر جدا شدند.

**تصویری از ازدواج پوتین جوان و همسر سابقش**

از جمله شایعاتی که در این خصوص مطرح بود، گفته می‌شد پوتین با قهرمان ژیمناستیک روسیه به‌نام آلینا نامزد کرده و ارتباط دارد و از او  صاحب دو فرزند است و از طرفی طبق گفته یکی از جاسوسان آلمانی که توانسته بود به پارلمان روسیه راه یابد و با همسر پوتین رابطه صمیمی و دوستانه‌ای برقرار کند، پوتین دست بزن داشته است و همین موضوع یکی از دلایل مهم جدایی او از همسرش بوده است.» شایعات و ادعاهایی که هیچگاه تایید نشده است.

**پوتین و همسر سابقش**

«حالا آنچه در میان این شایعات بسیار جالب است، مطرح شدن ادعاهایی درباره مهریه نامتعارف همسر پوتین است. اخبار حاکی از آن است که او پس از طلاق از پوتین به صورت رسمی درخواست 7 میلیارد دلار معادل 28 هزار میلیارد تومان مهریه کرده است.» البته با توجه به سابقه اینگونه خبرهای بدون سند و مدرک، احتمالا این مهریه نجومی را نیز باید به شایعات گذشته، افزود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 10
  • غیر قابل انتشار: 7
  • IR ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۵
    18 1
    مگر اروپاییان هم مهریه دارند؟
    • IR ۲۳:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۵
      3 16
      کمال همنشین درش اثر کرده
  • IR ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۵
    10 0
    چه خبرته مگه میخوای کشور بخری
  • DE ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۵
    9 1
    با دلار چند حساب كردي؟ دلار الان بالاي ٤٥٠٠ هست
  • محمود IR ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۵
    11 2
    پوتین که 27 هزار تومن هم بهش نمیده. این آدم باج نمیده
  • حسین IR ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۵
    6 4
    مشرق جان این نابغه سیاست تو فریب اردوغان طورک را خورده و از این به بعد بجای آنهمه دستاوردهای درخشانی که در جنگ با داعش با کمک ایران به دست آورد پا در گل میمونه تا یک کاندید آمریکاپسند در روسیه پیروز بشه
  • IR ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۵
    15 2
    بر کمونیسم لعنت
  • IR ۲۲:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۵
    4 1
    الان قیمت دلار بالاتر از 28 هزار میلیارد می شود /

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس