کد خبر 825121
تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۸
شفر

سرمربی تیم فوتبال استقلال از عملکرد شاگردانش در دیدار مقابل پارس جنوبی ابراز رضایت کرد.

به گزارش مشرق، وینفرد شفر پس از پیروزی 4 بر صفر تیمش مقابل پارس جنوبی جم اظهار داشت: امروز خیلی خوشحالم. اگر یادتان باشد، دیروز در نشست خبری گفتم، چرا به خاطر مسئله تاکتیکی جای بازیکنان را عوض می‌کنیم. من عاشق بازیکنان و هواداران‌مان هستم.

وی افزود: من امروز یک مقدار ناراحت هستم. دو بار یک اتفاق در خصوص بازیکنی که من انتخاب کردم، افتاده است. یادتان باشد دیروز گفتم که ما یک بازیکن پشت مهاجم خوب انتخاب کرده‌ایم، اما دو بار یک ایجنت از ایران با آن بازیکن یا با یک ایجنتی در کشور آن بازیکن تماس گرفته و صحبت‌های خیلی بدی در مورد ایران و استقلال به آن بازیکن یا ایجنتش گفته است. ما دو بازیکن را می‌خواستیم که این اتفاق برای آنها افتاده است. دو بازیکن خوب به خاطر این آدم و صحبت‌هایی که کرده است، به ایران نیامده‌اند. موضوع دوم هم این بود که یک بار نامه آن بازیکن دیر ارسال شده است. من دیشب با آن بازیکن تماس گرفتم، گفتم من را باور کن و بدان ایران کشوری بسیار زیباست که مردم بسیار خوب و مهربان دارد و مشکلی برای خودت و همسرت وجود ندارد، اما خانواده آن بازیکن به او گفته‌اند که به ایران نیاید.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به ایجنتی که از ایران با بازیکنان مورد نظر او صحبت کرده است، خاطرنشان کرد: این بزرگ‌ترین مشکلی بود که من با آن مواجه شدم و متوجه نمی‌شوم چرا یک آدم در مورد کشور خودش اینگونه صحبت می‌کند. هر دو بازیکن برای استقلال خیلی خوب بودند. این بازیکن گفته است یک ایجنت از ایران با او تماس گرفته و صحبت‌هایی مطرح کرده که خانواده‌اش هم گفته‌اند پس نباید به ایران بروی. یک بازیکن دیگر هم با من تماس گرفت و به من گفت، آقای مربی خانواده من نمی‌خواهند به ایران بیاید. 5 دقیقه بعد شخصی یک پیغام روی واتس اپ برای من فرستاد و همان بازیکن را به من معرفی کرد. متوجه این موضوع می‌شوید؟ این موضوع اتفاقی نیست. می‌خواهم به شما بگویم این موضوعی که می‌گویم، کاملاً حقیقت دارد. من در تهران بسیار خوشحال هستم. موضوع دوم هم باید بگویم و شاید همه ندانند که این تیم چقدر برای باشگاه استقلال و اسم استقلال خوب است. امروز همه بازیکنان برای تیم زحمت کشیدند، تلاش کردند، یکی در زمین بود، یکی تعویض شد، یکی کنار زمین بود و خوشبختانه همه تیم عاشق استقلال هستند.

شفر در حالی که به صحبت‌های خود ادامه می‌داد شال استقلال را که روی گردنش انداخته بود نشان داد و به عشق به این تیم اشاره کرد و گفت: بازیکنان ما بیش از پنج هفته است که منتظر پاداش هستند. باید ببینیم که برای سایر بازیکنان چه کاری می‌توانیم انجام بدهیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس