کد خبر 825095
تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۴
هومن افاضلی

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: چند فاکتور باعث تحول نفت شده، بزرگترین نقش را در نتایج تیم بازیکنان دارند، آنها ذهنیتشان را عوض کردند و انتظارات را پذیرفتند.

به گزارش مشرق، هومن افاضلی سرمربی نفت تهران پس از تساوی یک بر یک مقابل گسترش فولاد در تبریز گفت: به استاد چرندابی خبرنگار بزرگ تبریز که 45 سال در این شهر قلم در دست دارد تبریک می‌گویم. امیدوارم یک روز سایر خبرنگاران حاضر در این نشست سالگرد 45 سالگی فعالیت خود را جشن بگیرند. تحت تاثیر امکانات گسترش فولاد قرار گرفتم. باعث افتخار است که بخش خصوصی چنین سرمایه‌گذاری کرده است. اینجا یک مجموعه فاخر است.

وی در مورد بازی افزود: گلی که در انتهای نیمه اول خوردیم برنامه‌های ما را بهم ریخت، ما می‌خواستیم در نیمه دوم برای زدن گل پیروزی تلاش کنیم ولی آن گل بازی ما را تحت تاثیر قرار داد و شرایط طوری شد که برای گل تساوی تلاش کنیم، خداراشکر یک امتیاز را گرفتیم، چند فرصت بسیار خوب داشتیم، البته مطمئن نیستم ولی فکر می‌کنم یک پنالتی هم به نفع ما نگرفتند. در کل بازی تاکتیکی‌ای بود.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در ادامه یادآور شد: فیروز کریمی مربی بزرگی است، افتخار شاگردی او را به عنوان بازیکن و دستیار داشته‌ام بازی مقابل تیم‌های کریمی آسان نیست من اولین شاگرد کریمی هستم که به تبریز آمده‌ام و شکست نخورده‌ام مابقی شاگردان او متحمل شکست شده‌اند، در کل بازی خوبی بود، موقعیت‌های خوبی داشتیم که همین مسئله سبب شد که مسابقه جذاب شود.

وی در مورد اینکه چه اتفاقی افتاده که بعد از حضور او نفت تهران متحول شده است، گفت: چند فاکتور وجود دارد ، بزرگترین نقش را در نتایج تیم، بازیکنان دارند، آنها ذهنیتشان را عوض کردند و انتظارات را پذیرفتند، مدیریت خیلی با ما همراه است و تلاش می‌کند تا به تعهداتش عمل کنند، می‌دانیم بخش خصوصی در کشور ما سرمایه‌گذاری در فوتبال فقط برایش هزینه است، باید این افراد را حفظ کرد، فاکتور دیگر هم مربوط به من است، در این ۱۴ سال اخیر مدتی در تیم ملی بزرگسالان و مدتی هم در تیم ملی المپیک بودم، این مسئله به من یاد داده تیمم را زود آماده کنم و این مزیت را در تیم‌های ملی یاد گرفته‌ام اما در کل مهمترین فاکتور بازیکنان هستند. بازیکنان بزرگ تیم ما مثل جوانان هستند و واقعاً بزرگان خوبی داریم، مطمئناً روز به روز بهتر خواهیم شد.

افاضلی در مورد مصدومیت احمد کامدار گفت: او بعد از این اتفاق به بازی ادامه داد، فکر نمی‌کنم مشکلش جدی باشد و به زمان نیاز دارد، فکر می‌کنم مشکل خاصی ندارد.

وی در رابطه با وضعیت عیسی آل‌کثیر و اینکه او قصد جدایی داشت، عنوان کرد: پنجره نقل و انتقالات بسته شده است، عیسی با ما می‌ماند او جزء مهمترین بازیکنان تیم است که امروز هم یک پاس گل خوب داد، به ارزش‌های او واقفیم و امیدواریم گل‌های زیادی بزند و آقای گل شود.

سرمربی نفت در مورد اینکه او نتایج خوبی گرفته و چرا زودتر و در ابتدای فصل تیم نگرفته است خاطرنشان کرد: باید از مدیران این مسئله را بپرسید به زور نمی‌توانم تیم بگیرم، باید به من کار بدهند به همین سادگی.

وی در پایان گفت: به شهر و فرهنگ‌تان افتخار کنید که اینجا جای بزرگی است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • کامبیز سعدی IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    0 0
    سلام من بازیم خیلی خیلی خوبه میخوام یه تست بدم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس