کد خبر 824963
تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۱
قتل

ساعت ۱۱ شامگاه یکشنبه اول بهمن، صدای فریادهای زن جوانی در یکی از کوچه‌های شهرستان تفت-استان یزد- اهالی محل را سراسیمه به کوچه کشاند.

به گزارش مشرق،  پسر ۱۹ ساله که دلبسته زن جوان متأهل شده بود زمانی که با جواب منفی او برای دوستی مواجه شد کینه عمیقی به دل گرفت و نقشه جنایت هولناکی را طراحی واجرا کرد. پسر جنایتکارپس ازتعقیب زن جوان، سرانجام طعمه‌اش را درخیابان به دام انداخت و با ضربات چاقو او را کشت.

ساعت ۱۱ شامگاه یکشنبه اول بهمن، صدای فریادهای زن جوانی در یکی از کوچه‌های شهرستان تفت-استان یزد- اهالی محل را سراسیمه به کوچه کشاند. آنها پس ازرسیدن به میانه کوچه با پیکرنیمه جان دختر همسایه روبه‌رو شدند که چاقو خورده و بشدت دچار خونریزی شده بود.


زن جوان بلافاصله به بیمارستان انتقال یافت اما به خاطرشدت جراحات و خونریزی جان سپرد. پس ازحضورمأموران و تیم جنایی وشروع تحقیقات میدانی مشخص شد فرزانه-قربانی ۳۵ ساله-به دنبال خروج از خانه پدری و رفتن به خانه خودش توسط فرد ناشناسی با ضربات متعدد چاقوهدف قرارگرفته و به قتل رسیده است.
 فرزانه فوق لیسانس داشت و در یکی از دستگاه‌ها مشغول کاربود.


ازسوی دیگر و درتحقیقات میدانی، یکی از همسایه‌ها سرنخی در اختیار پلیس گذاشت که خیلی زود آنها را به متهم پرونده رساند. زن میانسال گفت: «زمانی که این اتفاق افتاد نوه یکی از همسایه‌ها را دیدم که هراسان از کوچه خارج شد. از چهره پسر جوان که کیوان نام دارد می‌شد فهمید بسیار مضطرب است و از چیزی فرار می‌کند.»


با اطلاعاتی که زن همسایه در اختیار مأموران قرار داده بود بلافاصله محل زندگی کیوان شناسایی و او دستگیر شد. پسر ۱۹ ساله زمانی که مقابل افسر پرونده قرار گرفت به قتل زن جوان اعتراف کرد و گفت: «خانه پدری فرزانه در نزدیکی خانه پدربزرگ من است. من هر چند وقت یکبار به دیدن پدربزرگم می‌رفتم و درجریان این رفت و آمدها، فرزانه نیز به دیدن پدرش می‌آمد.

این‌طوری شد که فرزانه را دیدم و به او علاقه‌مند شدم. حدود دو سال قبل بود که متوجه حس قلبی‌ام به این زن شدم. چند باری هم به سراغ زن جوان رفتم و موضوع علاقه‌ام را با او در میان گذاشتم. اما او بشدت با من برخورد کرد و گفت که شوهر و زندگی دارد و از من خواست که دیگر مزاحم‌اش نشوم. اما من نمی‌توانستم علاقه شدید به فرزانه را از دلم بیرون کنم. از چند روزقبل هم با خودم گفتم حالا که نمی‌توانم فرزانه را به‌دست بیاورم او را می‌کشم.


شب حادثه زمانی که متوجه شدم فرزانه برای دیدن پدرش به خانه آنها آمده است، در کمینش نشستم. می‌دانستم که شب حتماً به خانه خودش برمی گردد. یک ساعتی در کنار خودروی فرزانه به کمین نشستم تا اینکه بیرون آمد و من هم با چاقو به او حمله کردم.»پسر جوان که کمتر از یک ساعت پس از قتل بازداشت شده بود پس ازاین اعتراف روانه بازداشتگاه شد. این درحالی است که تحقیقات پلیس نشان می‌دهد او سابقه افسردگی داشته و گفته شده چند روزی در بیمارستان بستری بوده که تحقیق دراین باره نیزادامه دارد.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 23
  • در انتظار بررسی: 6
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۵
    19 0
    عشق 19 به 35 عشق اگر عاشقش بود نمیکشت فقط شهوت و خالی شدن ...........
    • IR ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۵
      2 1
      حالا شهوت؛۱۹ و۳۵ چه تناسبی...؟
    • IR ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۵
      3 0
      حالا اعدام میشی و حالت میاد سرجاش .ملعون عوضی و روانی
  • محمود IR ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۵
    42 1
    بیشرف ابلیس بخاطر حس قلبیت اون زن بیگناه رو کشتی?? کفتار. اگه همچین شیطانی سریعا اعدامش میکردن این اتفاقات کمتر رخ میداد
  • IR ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۵
    51 0
    عجب جانورهایی پیدا میشن ، تف به ذاتشون ، خدا ازش نگذره ، کثافت ، امیدوارم اعدام بشه ، دزد ناموس ...
  • IR ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۵
    7 5
    این هم از دارالمومنین یزد کلا ایران به یک دیوونه خونه بزرگ تبدیل شده
  • IR ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۵
    20 18
    وقتی دولتمردان ما اخلاق را زیر پای قدرت و منافعشان ذبح میکنند و در حال حاضر فضای مجازی میدان توهین به مقدسات و مومنان و تهمت به انسانهای پاک شده و دولتمردان بجای مدیریت و سر و سامان دادن به این موضوع برای چند رای بیشتر آروغ روشنفکری میزنند و دم از آزادی و .‌‌ . . می زنند ، نتیجه این میشود که یک جوان که در این محیط مسموم تنفس کرده به خود اجازه بدهد که از یک زن شوهردار درخواست بی شرمانه کرده و در نهایت این بلند را به جرم پاکدامنی بکشد!!!! اف بر این تفکر!! اگر یک مرد غیرتمند از این موضوع دغ کند و بمیرد نباید سرزنشش کرد!!
  • IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۵
    13 26
    همه ی پسرها میدونند که عشقهای این دوره از زندگی نوجونها از جنس شهوت و نه برخاسته از تجربه و شعور.وقتی خانمها در منظر عمومی زیاد ظاهر میشند و بعضا با وضعیت های نامناسب پوششی خودشون را عرضه میکنند باید بدونند که باعث تحریک شهوت میشند و البته شهوت هم یکی از حالتهاییهکه حیوانیت انسان در اون بروز پیدا میکنه و نتیجه این میشه که حیوان دست به جنایت میزنه.اسلام مخالف حضور علنی زن در منظر عمومه
    • IR ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۵
      1 9
      بس کن دیگه حالمونو بد کردی
    • IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۵
      4 1
      اسلام مخالف حضور زن به صورت بیحجاب وبدحجاب و غیرعفیفانه وتبرج گونه,بدون ضرورت وبی هدف وخوشگذران واختلاط گونه ومرد گونه هست! این منفی ها به خاطر اینه ویااینکه به بعضی دخترها برخورد,دوست دارند عاشق داشته باشند هرچند ,عاشق جنسی.....!!!ویا مثل باقی کاراشون نمیخوان بپذیرن که حداقل,قسمت اعظم عشق عاشقاشون چیه!!!
    • IR ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۵
      1 0
      آخه اون زن ها و مردهایی که عفت حیا غیرت و ... رعایت نمی کنن حتی اصلا توی خیابان هم نیان هزارتا از این جور بدبختیها در روابط فامیلی و همسایگیشون حتما پیش می یاد همانطور که حالا هم برای خیلی هاشون پیش آمده و حالا فهمیدن از لجاجت ابلهانه خودشون برسر عفت و غیرت نداشتن دردسر کشیدن اما با پر رویی به روی خودشون نمی یارن بعنوان مثال پسردایی جوان همسرش بهش چنین پیشنهادی بده اون زن زیبا که دلش پاکه اما حجاب نداره و در خیابان هم نیاد
  • IR ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۵
    19 2
    ملت دیونه شده اند از بس فیلم و صحنه های بد در گوشی ها خود میبینند
  • IR ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۵
    19 37
    ماهواره و تلگرام کار خودش رو کرده
  • IR ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۵
    9 1
    مجله پاسدار اسلام مرداد 1387، شماره 320 پیامدهای نگاه به نامحرم 14 چشم، دریچه دل و اندیشه انسان است، اگر چگونه نگریستن را یاد بگیریم و چگونه دیدن را تجربه کنیم، چشم، چشمه امید و ایمان می شود و نگاه ما، عبادت و سبب رشد و تکامل خواهد شد، و اگر آن را رها کنیم تا به هر چه هوی و هوس دستور داده نگاه کند، زیانهای متعددی متوجه انسان خواهد شد، و به گناهان ناخواسته ای دچار خواهد شد، مگر فاصله نگاه تا گناه چه قدر است؟ اگر عقل و خرد انسان در اختیار چشم قرار گیرد، پیامدهای روانی و غیر روانی فراوانی در پی خواهد داشت که ممکن است انسان را به تباهی بکشاند. حضرت علی(ع) فرمود: «اَلعَینُ جاسُوسُ القَلبِ وَ بَرید العَقل؛(1) چشم جاسوس و مأمور دل و نامه رسان عقل است». در جای دیگر فرمود: «اَلعَین بَریدُ القَلب؛(2) چشم پیغام رسان دل است.» کلمه «جاسوس» در روایت اول نشان از آن دارد که چشم بر دل مؤثر است، چون جاسوس هرچه گزارش دهد دل و فرمانده می پذیرد، چنانکه سخنان پیغام رسان برای پیغام دهنده حجّت و اعتبار دارد. از اینجا می توان حدس زد که نگاه، تأثیرات عمیقی بر روح و روان انسان می گذارد. شاید شاعر به همین ارتباط اشاره دارد آنجا که می گوید: ز دست دیده و دل هر دو فریاد = که هرچه دیده بیند دل کند یاد بسازم خنجری نیشش زفولاد = زنم بر دیده تا دل گردد آزاد . در روایت دیگری تعبیر ظریف تری آمده، آنجا که علی(ع) فرمود: «القلب مصحف البصر؛ دل کتاب (دست نوشته) دیده است» یعنی این نگاه است که هرگونه بخواهد کتاب دل را می نویسد و بر آن نوشتاری بوجود می آورد. پیامدهای نگاه را در چند بخش مورد بررسی قرار می دهیم.
    • IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۵
      7 1
      نگاه به نامحرم گناه دارد و بدحجابی نیز آن را تشدید میکند
  • IR ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۵
    11 5
    هر چی سر این زنای این مملکت بیاد ,تقصیر خودشونه... والبته مسوولین مساوات گرا...
  • IR ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۵
    14 3
    اینها همه اثر تفکرات غلطی است که از ماهواره است باید دید آن زن در رفتار و گفتارش عفت حجاب رو درست رعایت می کرده بانه اون هم دلربایی بطور کلی داشته بقول بعضی هاشون زیبایی رو دوست دارن همه جا نشون بدن نمی گن هوس
    • IR ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۵
      4 1
      آفرین.
  • IR ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۵
    5 0
    سریعا اعدامش کنند این جرثومه هوسران قاتل را
  • P IR ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۵
    2 32
    عاشق ماشینش شده نه خودش ! حتما" 10کیلو طلا هم آویزان خانم بوده !
  • IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۵
    0 0
    وقتي كه فضاي مجازي در اختيار دشمن قرار گرفته و آن هم دارداندلس سازي ميكند اين اتفاقات وحشتناك هم بدنبال دارد خداوند تبارك و تعالي آن هايي كه در مديريت فضاي مجازي و بخاطر بي منافع شخصي و گروهي خود اهمال مي كنند و سبب اين صدمات شده اند را در دنيا و آخرت روسياه گرداند.
  • نیما IR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۵
    85 0
    چرا گناه این مرحوم پاک دامن را میشوید اگر زن خوبی نبود که به این حیوان جواب مثبت می داد والان زنده بود
  • IR ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۵
    3 2
    این همه زن بدحجاب و بی حجاب زیبا و دلربا رو در کنار شوهرانشان در سراسر ایران می بینیم . من که یه خانم هستم دوست دارم زیبایی آنها را نگاه کنم بیچاره آن پسرهای جوانی که زن ندارن یا اصلا زن دارن اما زنهاشون به اون زیبایی نیستن. خب بعد چی می شه معلومه دیگه ملت خودشون رو به تفهمی نزنن اونوقت خواهند فهمید چه کنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس