کد خبر 824912
تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۰

به گزارش مشرق، آقای مهرداد رایانی در پاسخ به یادداشت وارده‌ای که روز گذشته در مشرق (اینجا) منتشر شد؛ جوابیه ای را ارسال کرده‌اند که به شرح زیر است.


با سلام و احترام


نظر به انتشار مطلبی تحت عنوان "پشت پرده تئاتر کشور چه می‌گذرد..." به تاریخ 3 بهمن، مستدعی است طبق قانون مطبوعات نسبت به درج مطلب زیر دستور اقدام لازم صادر فرمایید.
          

نظر به آنکه در مرامنامه‌ی مشرق آمده است "پروردگارا، به ما صدق و صفا و صداقت و راستی و راست‌گویی و اخلاص عطا فرما، چرا که امیر ما فرمود: «و لما رأی الله صدقنا انزل علینا النصر" ذکر توضیحات زیر را ضروری می‌دانم. متاسفانه مطلبی در سامانه‌ی مشرق به تاریخ 3 بهمن با عنوان "پشت پرده تئاتر کشور چه می‌گذرد// فردی با تابعیت..." منتشر شده که سراسر کذب است و فاقد سندیت! ارایه موارد زیر را برای تنویر افکار عمومی ضروری می‌دانم:

1-  هر گونه نقد کمی و کیفی درباره‌ی برنامه‌ای که اینجانب در آن کارشناس هستم، پذیرا هستم؛
2-   هر گونه نقد کمی و کیفی درباره‌ی فعالیت‌های هنری/ تئاتری منسوب به اینجانب را پذیرا هستم؛
3-  اما هر گونه تهمت و افترا را ضمن محکوم کردن و ترویج بی‌اخلاقی، قابل پی‌گیری می‌دانم! اگر سندی بر دو تابعیتی بنده وجود دارد، سریع انعکاس داده شده تا رسوا شود هر آنکه غش دارد! اعلام شکایت به دادگاه مطبوعات را به دلیل این بی‌اخلاقی و تهمت برای خود محفوظ می‌دانم؛
4-  خروج و کناره‌گیری بنده از همکاری با اداره‌کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با میل خودم، قاطعیت و در یک واکنش انتقادی به برخی از مسئولان کنونی تئاتر کشور بود؛
5-  مطلب منتشر شده در سامانه‌ی مشرق با نام "محمد رضا پارسا" که بیشتر مستعار به نظر می‌آید، پر از ایراد و ضد و نقیض است و از زمانی که اینجانب، نقد خود را درباره‌ی سیاست‌های نادرست موجود در تئاتر شروع کردم، این قبیل هجمه‌ها شدت گرفته است. اگر ادعاهای ذکر، نوشته و منتشر شده راستین است، چرا از مدت‌ها قبل به آن‌ها اشاره نمی‌شد؟! حتمن نقدهای بنده، بنیان‌ها و روابط خاصی را لرزانده است و دروغ‌گویی و تهمت را برای خنثی کردن آن برگزیدند؛
6-  انعکاس فوری این مطلب را برای جبران بخشی از ضربه‌های حاصل از تهمت انجام گرفته خواهانم و در غیر این صورت، شکایت به دادگاه مطبوعات را حق قانونی خود می‌دانم.
                                                 

    باتشکر – مهرداد رایانی مخصوص

توضیح مشرق - پایگاه خبری تحلیلی مشرق علاوه بر دیدگاه‌های مختص به خود در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و ...، بستری برای انعکاس نظرات مختلف در چارچوب تعریف شده وظایف رسانه‌ای خود است که در قالب "یادداشت وارده" دیدگاه های صاحب نظران را بازتاب و بازنشر می‌دهد و همزمان منعکس‌کننده جوابیه‌ها و دیدگاههای دیگری نیز بوده است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس