کد خبر 824742
تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۲
عفرین ترکیه

نیروهای دموکراتیک کُرد سوریه موسوم به قسد، ادعاهای ارتش ترکیه مبنی بر حضور عناصر داعش در منطقه عفرین که شاهد حمله نظامی این کشور است را رد کردند.

به گزارش مشرق، نیروهای دموکراتیک کرُد سوری موسوم به قسد اعلام کردند که ادعاهای ارتش ترکیه در خصوص کشته شدن تروریستهای داعشی در جریان حمله نظامی این کشور به شهر عفرین واقع در شمال سوریه صحت ندارد.

این نیروها تاکید کردند که عناصر گروه تروریستی داعش در عفرین حضور ندارند.

روز گذشته ارتش ترکیه با صدور یک بیانیه ای اعلام کرد که در جریان اقدام اشغالگرانه این کشور در منطقه عفرین سوریه، دست کم ۲۶۰ تروریست داعش و نیروهای YPG کشته شده اند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 7
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    14 16
    جنگ با اشغالگر اشغالگری نیست عفرین مال سوریه هست توسط کردها اشغال شده
    • IR ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
      16 12
      اولن سوریه خود دولت مشروع و قانونی دارد و خودشان با کردها از طریق راه حل سیاسی و بدون جنگ و خونریزی مسئله را حل میکننددومن کی از اردوغان قاتل خواسته که مداخله کند
    • کامران IR ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۷
      0 0
      داداش یه سوالی پیش اومد برام ؟ مگه ساکنان عفرین کرد نیستند مگه خودشون یه تنه مقابل داعش نایستادند ؟حالا شدند اشغالگر ! واقعا که خیلی کند ذهنی
  • محمد IR ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    10 17
    عفرین توسط گروهک تروریستی پ. ک ک وپزاک شاخه سوری ان اشغال شدترکیه حق دارد نابود کنند ترکیه قدم به قدم پیشروی می کند جوانب انسانی در نظر گرفته شده مواطب مردم عادی آسیب نبیند..
    • IR ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۱
      1 0
      والله چیزی که ما میبینیم مصداق بارز بزدلی و وحشیکیری است. البته نباید این را به حساب ترکهای آزاده و شریف نوشت که مطمئنم از فکر کردن به این وحشیگریها هم شرم میکنند. بلکه این فقط کار این حکومت فاشیست، بزدل و کودک کش است. خلاصه کلام عفرین در مقابل یک آزمون تاریخی قرارکرفته تا مثل کوبانی شوک بزرگی به وجدان مرده بشریت وارد کند. خدایا به همه ما صبر عطا بفرما.
  • کامران IR ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۷
    0 0
    خدا خودش از بالا همه چیزو می بینه و هیچ ظلمی همیشگی نخواهد بود خدا خودش جواب این حکومت فاشیست ترکیه رو خواهد داد تنها گناه مردم عفرین اینه که کرد هستن و رو پای خودشون ایستادن و اردوغان حسود و بزدل توان دیدن کردها رو نداره عفرین تبدیل به گورستان سربازان ترکیه خواهد شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس