پیکر مطهر شهید مدافع حرم محمد معافی

پیکر مطهر چهلمین شهید مدافع حرم استان مازندران عصر امروز در میان استقبال مردم شهیدپرور استان مازندران وارد شهر ساری شد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، پیکر مطهر چهلمین شهید مدافع حرم استان مازندران عصر دیروز در میان استقبال مردم شهید پرور استان مازندران وارد شهر ساری شد و مراسم وداع با پیکر این سفیر حضرت زینب(س) در مصلای ساری برگزار شد.

"محمد معافی" اهل روستای برگه شهرستان میاندورود از استان مازندران در منطقه بوکمال سوریه در دفاع از حریم اهل بیت(ع) به خیل شهدای مدافع حرم پیوست.

رزمنده مدافع حرم «محمد معافی»  30 دی ماه در جریان عملیات مستشاری و دفاع از حرم اهل بیت (ع) در سوریه بر اثر درگیری با عناصر به جای مانده از تکفیری‌ها در شهر بوکمال، واقع در دیرالزور سوریه به شهادت رسید.

شهید مدافع حرم "محمد معافی" در روستای برگه میاندورود متولد شد و ساکن شهرستان نکا بوده است.

شهید محمد معافی 31 سال سن دارد و از او دو فرزند یک دختر و یک پسر به یادگار مانده است؛ فرزندان این شهید ارزشمند، ابوالفضل (هشت ساله) و حنانه (سه ساله) است و با شهادت این پاسدار رشید اسلام، خیل شهدای مدافع حرم شهرستان نکا به 6 شهید مدافع حرم اهل بیت(ع) رسیده است.

خیل جمعیت استقبال‌کننده از پیکر این شهید به حدی بود که مراسم در بیرون از مصلا در حال برگزاری بود و مردمی هم که داخل مصلا حضور داشتند به صورت ایستاده ارادت خود را به این شهید و سایر شهدا به اثبات می‌رساندند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    10 0
    درود بر بلندای همتتان
  • رضا IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    6 0
    مدیون شهداییم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس