کد خبر 824503
تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۳:۰۰
 ترامپ  نمایه

تیم تحقیقاتی پرونده ارتباط با روسیه، علاوه بر انجام مصاحبه با وزیر دادگستری، قصد دارد از رئیس جمهور آمریکا نیز درباره اخراج رئیس اف‌بی‌آی و استعفای مشاور امنیت ملی پیشین، سوال و جواب کند.

به گزارش مشرق، بازرس ویژه پرونده ارتباط دولت جدید آمریکا با روسیه، قصد دارد «دونالد ترامپ» را درباره اخراج «جیمز کومی» رئیس پیشین اف‌بی‌آی و استعفای «مایکل فلین» مشاور پیشین امنیت ملی، مورد سوال و جواب قرار دهد.

دو منبع آگاه از تحقیقات مولر به روزنامه واشنگتن پست گفتند که تیم حقوقی ترامپ می‌تواند شرایطی را برای سوال و جواب هرچه سریعتر مولر از ترامپ تا هفته آینده، ارائه دهند.

به نوشته نشریه «هیل» وکلای ترامپ امیدوارند که ترامپ بتواند در این مصاحبه، جواب برخی سوال‌ها را علاوه بر سوال و جواب رو در رو، به صورت کتبی ارائه دهد.

این در حالی است که روز سه‌شنبه گزارشی درباره سوال و جواب مولر از «جف سشنز» دادستان کل و وزیر دادگستری آمریکا درباره دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ منتشر شده بود.

وزارت دادگستری آمریکا با تایید این گفت‌وگو، اعلام کرد که سشنز (به عنوان اولین مقام آمریکایی که مورد این مصاحبه‌ها قرار گرفت) برای چندین ساعت از سوی تیم تحقیقاتی مولر تحت پرونده ارتباط با روسیه، مورد سوال و جواب بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس