کد خبر 823608
تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۲:۵۴
برجام

عضو کمیته هسته‌ای مجلس از برگزاری نشست ویژه این کمیسیون برای بررسی هشتمین گزارش وزارت خارجه از روند اجرای برجام خبر داد.

به گزارش مشرق، ابوالفضل حسن‌بیگی عضو کمیته هسته‌ای مجلس شورای اسلامی با اشاره به ارائه هشتمین گزارش وزارت خارجه از روند اجرای برجام به مجلس، گفت: در این گزارش به واقعیت‌های اجرای آن و کارشکنی‌های آمریکایی‌ها در روند آن اشاره شده است.

وی افزود: براساس برنامه‌ریزی‌هایی که در کمیته هسته‌ای مجلس انجام داده‌ایم، قرار است هشتمین گزارش مجلس از روند اجرای برجام که از سوی وزارت خارجه به مجلس ارائه شده، در هفته جاری و در جلسه ویژه‌ای در کمیسیون امنیت ملی مجلس مورد بررسی قرار می‌گیرد.

عضو کمیته هسته‌ای مجلس اظهار داشت: هنوز زمان دقیق بررسی هشتمین گزارش برجامی وزارت خارجه درباره روند اجرای برجام مشخص نیست، اما تا پایان هفته جاری بررسی آن را آغاز می‌کنیم.

حسن‌بیگی در پایان خاطرنشان کرد: گزارش نهایی مجلس از روند اجرای برجام، طبق هشتمین گزارش برجامی وزارت خارجه، پس از بررسی و بیان نقطه‌نظرات نمایندگان و اعضای کمیسیون امنیت ملی، تقدیم هیئت‌رئیسه مجلس می‌شود؛ احتمالا این گزارش در یکی از جلسات مجلس قرائت شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس