محجوب

جواد محجوب نماینده وزن 100+کیلوگرم تیم ملی جودو کشورمان در فینال مسابقات گرندپری تونس بازی را به نماینده اوکراین واگذار کردتا پرونده تیم 6 نفره ایران با تک مدال نقره وی بسته شود.

به گزارش مشرق، نخستین گرندپری در سال 2018 در حالی از صبح روز(جمعه) در کشور تونس آغاز شده است که تیم ملی جودو ایران با 6 ملی پوش در این رقابت‌ها حضور پیدا کرده است. این رقابت‌ها با حضور 335 جودوکار از 46 کشور پیگیری می‌شود.

امروز (یک شنبه) در روز پایانی این مرحله از مسابقات جواد محجوب نماینده وزن 100+کیلوگرم تیم ملی جودو کشورمان در اول مسابقات روبروی جودوکاری از کشور مراکش به پیروزی رسید و در دور دوم مقابل حریف مصری  به برتری دست یافت.

وی در مرحله یک چهارم نهایی نیز نماینده روسیه را ضربه فنی کرد. محجوب برای صعود به دیدار پایانی نماینده رومانی  را شکست داد و به مرحله نهایی مسابقات راه یافت. محجوب در فینال با شکست مقابل نماینده اوکراین به مدال نقره بسنده کرد.

دیروز (شنبه) محمد محمدی بریمانلو نماینده وزن ۷۳- کیلوگرم تیم ملی جودو و سعید ملایی نماینده وزن ۸۱- کیلوگرم کشورمان با شکست مقابل حریفان خود از گردونه رقابت‌ها حذف شدند.

روز (جمعه) قاسم نوری زاده و علیرضا خجسته نمایندگان وزن ۶۶- کیلوگرم و علی قلی پور نماینده وزن ۶۰- کیلوگرم با شکست مقابل حریفان خود از گردونه رقابت‌ها حذف شدند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس