خونه به خونه

هفته بیستم لیگ دسته اول امروز با برگزاری هفت دیدار انجام شد که در مهمترین مسابقات بادران متوقف شد و دو تیم مازندارنی در آستانه دربی این استان به پیروزی رسیدند.

به گزارش مشرق، هفته بیستم لیگ دسته اول از ساعت 14 امروز با برگزاری 7 دیدار به طور همزمان برگزار شد. دیدار نفت مسجد سلیمان و ایرانجوان بوشهر هم قرار بود امروز برگزار شود که این بازی به دلیل مشکلات جوی به زمان دیگری موکول شد.

نتایج هشت بازی امروز به شرح زیر است:

برق شیراز 3 - شهرداری ماهشهر 4

گل‌ها: وحید جلالی‌نیا و حمید نوری و میلاد تاجی پنالتی برای برق، خیرالله ویسی آرا، شروین بزرگ، مهدی عبدی و فرشید پاداش برای شهرداری

اکسین یک- شهرداری تبریز صفر

گل‌: شاهین شفیعی (90+2)

مس کرمان 2- راه آهن یک

گل‌ها: محمود مطلق‌زاده و شاهرخ غلام‌زاده پنالتی برای مس کرمان  و امیر حسین طاهونی برای راه آهن
داور به سود مس یک پنالتی گرفت که تیم راه آهن به نشانه اعتراض تیم را بیرون کشید. در نهایت این پنالتی در دقیقه 103 بازی توسط غلام‌زاده به گل برتری مس کرمان تبدیل شد.

مس رفسنجان 2 - فجر سپاسی یک

گل‌ها: سجاد حیدری (2گل) برای مس رفسنجان

صبای قم یک - خونه به خونه بابل 2

گل‌ها: محمد قاسم‌نژاد و سجاد عاشوری  برای خونه به خونه و علی احمدی برای صبا

بادران یک - ملوان انزلی یک

گل ها: مهرداد رضایی برای بادران و وحید حیدریه برای ملوان

ماشین‌سازی تبریز صفر - گل‌گهر سیرجان صفر

نساجی مازندران یک - آلومینیوم اراک صفر

گل‌: محمد عباس‌زاده( 14) 

اخراج: رسول سروش‌نیا از آلومینیوم

نفت مسجد سلیمان با وجود لغو دیدار مقابل ایرانجوان همچنان با 42 امتیاز در صدر جدول قرار دارد. بادران که با توجه به لغو دیدار نفت مسجد سلیمان این فرصت را داشت تا فاصله خود را با حریف خود کمتر کند به یک تساوی رضایت داد تا با کسب امتیاز 38 با 4 اختلاف امتیاز نسبت به صدر در رده دوم جای بگیرد. نساجی با این برد 36 امتیازی شد و در رده سوم باقی ماند. خونه به خونه با کسب 35 امتیاز در ده چهارم ماند. نساجی و خونه به خونه در آستانه دربی مازندران هر دو  به پیروزی برسند.

در یکی از زیبا ترین دیدارهای این هفته هم برق ابتدا از شهرداری ماهشهر دو بر یک پیش افتاد اما در نهایت با بازی را با نتیجه 4 بر 3 به این تیم واگذار کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس