نمایشگاه نقاشی

یک نمایشگاه نقاشی برگزار شده که در پوستر آن تصویر یک خواننده لس آنجلسی دیده می‌شود. خالق این نقاشی‌ها تصریح کرده که آثار این نمایشگاه را با الهام از یک نویسنده ضدانقلاب خلق کرده است!

به گزارش مشرق، ولنگاری و عدم نظارت بر گالری‌ها باز هم حاشیه ساز شد. این بار در یک نمایشگاه نقاشی، خواننده لس آنجلسی و نویسنده ضدانقلاب همراه شده‌اند.


بنا بر این گزارش، یک نمایشگاه نقاشی به تازگی در یکی از گالری‌های تهران برگزار شده است که در پوستر آن تصویر یکی  از خوانندگان لس آنجلسی ثبت شده است. مشخص نیست که چگونه تصویر خواننده‌ای مبتذل که آثاری هم علیه انقلاب خوانده است مجاز به ثبت بر پوستر یک نمایشگاه شده است؟! در این نمایشگاه همچنین پرتره‌ای از این خواننده به نمایش درآمده است.


اما نکته دیگر این است که خالق آثار این نمایشگاه در مصاحبه با خبرگزاری مهر گفته که ایده نقاشی‌های این نمایشگاه با خواندن مقاله‌ای از محمدعلی همایون کاتوزیان به ذهنش رسیده است. کاتوزیان ازجمله نویسندگان ضدانقلاب و مقیم آمریکاست که یکی از آثارش، علیه نظام جمهوری اسلامی است. این کتاب که به تاریخ ایران می‌پردازد، با حذف دو فصل پایانی و مرتبط با دوران پس از انقلاب، در داخل کشور و با مجوز وزارت ارشاد منتشر شده است!


متأسفانه گالری‌ها ازجمله حیات خلوت‌های پرورش و خودنمایی افرادی است که در قالب کار فرهنگی به تبلیغ افکار و ایده‌های غرب خود می‌پردازند و معمولا نیز نظارتی بر آنها اعمال نمی‌شود.

منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس