سپاهان

تیم سپاهان در یکی از بدترین فصولش این روزها شرایط بسیار بدی را در جدول رده بندی لیگ برتر تجربه می کند تا آنجا که استاندار اصفهان در این باره هشدار جدی به مدیران سپاهان داده است!

سرویس ورزش مشرق – تیم سپاهان نه تنها این روزها بلکه در همه هفته های این فصل حال و روز خوشی در لیگ برتر نداشته و هیچ شباهتی به تیمی که سابقه 5 دوره قهرمانی در لیگ برتر و دو دوره قهرمانی جام حذفی را در ویترین افتخارات باشگاهش دارد نیست!

سپاهان این فصل را در حالی با زلاتکو کرانچار استارت زد که فصل قبل از هفته بیست و پنجم برای چندمین بار هدایت این تیم اصفهانی را در دست گرفت تا ناجی تیمی باشد که شرایط خوبی نداشت. همکاری دوباره این مربی کروات با سپاهان یادآور افتخاراتی بود که پیشتر در فصول گذشته برای طرفداران این تیم رقم خورده و دو عنوان پیاپی قهرمانی در لیگ و جام حذفی را برای هواداران این تیم رقم زد! البته او نتوانست سهمیه ای برای سپاهان در جمع تیم های آسیایی فصل 2018 بدست بیاورد.

بررسی وضعیت این تیم در فصل اخیر نشان می دهد چرا جمعی از هواداران سپاهان به دفتر محسن مهرعلیزاده رفته و شکایت عدم نتیجه گیری تیم مجبوب شان را به دفتر استاندار اصفهان بردند.

*آمار به شدت ضعیف!

تیم سپاهان که در بیشتری سالهای قبل همواره دیگر رقبا را در تعقیب خود می دید این فصل تاب و توان تعقیب هیچ تیمی را ندارد. سپاهان در فصل جاری از مجموع 20 هفته مسابقاتی که انجام داد فقط در 4 دیدار طعم برد را چشید(!) و در 16 بازی دیگر 8 تساوی و 8 باخت داشت!

*حذف از جام حذفی!

سپاهان که در جام های حذفی ادوار اخیر همواره در جمعه 4 تیم راه یافته به دور نیمه نهایی بود امسال در همان اولین دور حضور در این رقابت ها حذف شد! شکست از صنعت نفت آبادان با یک گل آن هم در اصفهان!

*تنها هفته تک رقمی!

سپاهان با روند بد نتایج تیمش در طول 20 هفته گذشته فقط یک بار موفق شده به جمع تیم ها تک رقمی راه پیدا کند. این تیم در هفته دوازدهم موفق شد با شکست دادن تراکتورسازی به رده هشتم برسد ولی این جایگاه در هفته سیزدهم از دست رفت و سپاهان بار دیگر به جمع تیم های دو رقمی برگشت!

*پایین ترین رده در جدول!

این تیم در هفته سوم این فصل با تساوی مقابل پارس جنوبی جم از رده سیزدهم که هفته دوم داشت به رده چهاردهم سقوط کرد البته تا امروز به پایین تر از این رده نرفته و البته دیگر به همان رده نیز برنگشته است.

*2 امتیاز تا لبه پرتگاه!

در حال حاضر سیاه جامگان با 13 و استقلال خوزستان با 18 امتیاز دو تیم حاضر در منطقه خطر هستند که درست بر لبه پرتگاه ایستاده اند. سپاهان هم با 20 امتیاز فاصله 2 امتیازی با این تیم دارد و در صورت شکست از فولاد در هفته بیست و یکم(هفته پیش رو) و برد احتمالی استقلال خوزستان باز هم به لبه پرتگاه و سقوط به لیگ دسته پایین تر نزدیک می شود!

*جانشین زلاتکو!

پس از استعفای محسن طاهری مدیرعامل باشگاه سپاهان بعد از شکست این تیم برابر سپیدرود رشت در هفته بیستم، کرانچار هم از سمت خود استعفا کرد و حالا تمرینات این تیم را به طور موقت به کریم قنبری سپرده اند. یکی از مربیانی که سابقه همکاری با سپاهان را در کارنامه داشته و گفته می شود قرار است با ابراهیم زاده هدایت این تیم را در دست بگیرند!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۱:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۱
    3 0
    جوری که شما رسانه های حقوق بگیر مافیا اطلاع رسانی میکنید ما خیال میکردیم لنگ پر افتخار ترین تیم لیگ برتره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس