اثریا نقشه.jpg

منابع میدانی اعلام کردند یگان های موشکی مقاومت به شدت در حال هدف قرار دادن مواضع تروریست ها در محور های«شمالی،شمال غربی و غربی» فرودگاه هستند تا از ورود مجدد تروریست ها به فرودگاه جلوگیری کنند.

به گزارش مشرق؛ نیروهای سوری و مقاومت بالاخره بعد از سه ساعت درگیری موفق شدند کنترل کامل فرودگاه نظامی«ابوالظهور» را در اختیار بگیرند و تروریست ها را مجددا به سمت شهرک های«ابوالظهور و رسم الجنی» عقب برانند.

تروریست های مستقر در محور شهرک های«ابوالظهور و الجنی»ساعتی قبل توانسته بودند  با استفاده از چند عنصر انتحاری مجددا وارد بخش شمالی فرودگاه شوند و نیروهای مقاومت  را مجبور کردند برای جلوگیری از افزایش تلفات به نزدیکی ساختمان اتاق کنترل فرودگاه عقب نشینی کنند.

منابع میدانی اعلام کردند یگان های موشکی مقاومت به شدت در حال هدف قرار دادن مواضع تروریست ها در محور های«شمالی،شمال غربی و غربی» فرودگاه هستند تا از ورود مجدد تروریست‌ها به فرودگاه جلوگیری کنند.

از محور جنوب غربی«خناصر» واقع در جنوب استان حلب خبر می سد نیروهای مقاومت موفق شده اند بعد از تثبیت مواضع خود در شهرک های«قیطل و ام تینه» عملیاتی را از محور شمالی شهرک «ام تینه» علیه مواضع تروریست های جبهه النصره اغاز کنند و بعد از حدود یک ساعت درگیری موفق شدند شهرک های «مزیونه،العلیه و ام وادی» را به طور کامل پاکسازی کنند.

بدین ترتیب با پاکسازی صورت گرفته، تروریست های«جبهه النصره،جیش العزه،فیلق الشم و حتی داعش» در جنوب استان حلب و شمال شرق استان حماه در مساحتی در حدود 1هزار و 400 کیلومتر مربع در محاصره کامل نیروهای مقاومت درآمدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۳۰
    14 0
    احسنت بر جبهه مقاومت بزنید پدرسگا را دمار شون را در بیارید
  • IR ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۳۰
    8 0
    الحمد لله خوش خبر باشی مشرق

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس