مقصودی

تهیه‌کننده و مجری برنامه «ثریا» گفت: تاکنون چندبار از اعضای تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای برای حضور در این برنامه و گفت‌وگو با منتقدان دعوت کرده‌ایم، اما متاسفانه صلاح ندانسته‌اند در برنامه حضور یابند.

به گزارش مشرق، «محسن مقصودی» مجری و تهیه کننده برنامه تلویزیونی «ثریا» در رابطه با واکنش وزارت امور خارجه نسبت به برنامه این هفته ثریا با موضوع برجام گفت: از واکنش وزارت خارجه به یک گفت‌وگوی دو طرفه در برنامه ثریا تعجب می کنم. به هر حال بعد از دو سال از اجرای برجام این فرصتی که مسوولان صدا و سیما برای گفت‌وگوی دو طرفه در خصوص نقاط ضعف و قوت برجام فراهم کرده‌اند، فرصت مغتنمی است و وزارت محترم خارجه باید از بررسی عملکردش خوشحال باشد. حضور در برنامه‌های دو طرفه بهترین کمک را برای رشد فکری مردم و بیان نقاط قوت برجام فراهم می‌کند و طبیعتا باید استقبال شود.


وی افزود: همانطور که در برنامه هم ذکر کردم تاکنون چندین بار از اعضای تیم مذاکره کننده برای حضور در ثریا و گفت‌وگو با منتقدان دعوت کرده‌ایم، که متاسفانه صلاح ندانسته‌اند در برنامه حضور یابند و البته در این چهار سال در هیچ برنامه دو طرفه‌ای هیچ کدام از اعضای تیم مذاکره کننده حضور نیافته‌اند.


مقصودی تاکید کرد: با توجه به بیانیه وزارت محترم خارجه در خصوص برنامه اخیر ثریا، بار دیگر از اعضای تیم مذاکرات برجام، از جمله آقای دکتر ظریف، آقای دکتر عراقچی، آقای دکتر تخت روانچی و ... جهت حضور در برنامه هفته جاری ثریا و گفتگو با منتقدان از جمله آقای سیدیاسر جبرائیلی دعوت می‌کنیم.


وی در پایان گفت: همچنین ما از وزات محترم خارجه انتظار داشتیم با همان لحن نرم و لبخندهایی که در مذاکره با دشمنان استفاده کردند، در واکنش به مهمان برنامه و رسانه ملی استفاده کنند و همانطور که رییس جمهور محترم فرمودند از فضای نقد استقبال کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۳۰
    43 8
    جناب مقصودی دست مریزاد.خوب جایی را نشانه رفته اید.به خون شهدا قسمتان میدهیم مناظره با تیم هسته ای را با قدرت پیگیری کنید.جناب جبراییلی آنچنان طوفانی در برنامه ظاهر شدند که امکان هرگونه فراری را از حریف گرفتند.زنده باد
  • IR ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۳۰
    40 4
    چیزی برای دفاع ندارند وگرنه می یامدند اول برجام که می خواستند خالی ببندند در همه برنامه ها شرکت می کردند ولی الان اگر بیایند باید عدد و رغم ارائه کنند که بدلیل دست خالی بودند فقط از دور داد می زنند و فحش می دهند و در جلسه دو طرفه هم شرکت نمی کنند
  • IR ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۳۰
    11 3
    چرا سعید جلیلی رو نمیارین با زیباکلام مناظره کنه؟
    • IR ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۳۰
      18 0
      شریعتمداریو بیارن با زیباکلام مناظره کنه
  • SE ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۳۰
    29 2
    نمیدونم اینا چرا از مناظره میترسن ترس نداره خوب صحبت کنین تا مردم متوجه شن فله ای رای ندن
  • SE ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۳۰
    18 7
    نمیدونم اینا چرا از مناظره میترسن ترس نداره خوب صحبت کنین تا مردم متوجه شن فله ای رای ندن
  • مرتضى IR ۰۲:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۱
    1 6
    كلا همتون مملكت رو داغون كرديد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس