بنیاد برکت

مدیرعامل بنیاد برکت با اشاره به کمک به راه‌اندازی حدود ۳۳۰ بنگاه اقتصادی اعم از بنگاه‌محور و اجتماع‌محور گفت: ظرفیت اشتغال ایجاد شده در این مجموعه بالغ بر ۱۹۷ هزار مورد بود.

به گزارش مشرق، مدیرعامل بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) اعلام کرد:

کمک به راه‌اندازی 330 طرح توانمندسازی اقتصادی و ایجاد 197 هزار شغل در مناطق کم‌تر توسعه‌یافته

مدیرعامل بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با اشاره به کمک به راه‌اندازی حدود 330 بنگاه اقتصادی اعم از بنگاه‌محور و اجتماع‌محور گفت: ظرفیت اشتغال ایجاد شده در این مجموعه‌ بالغ بر 197 هزار مورد بود. هم‌چنین 5800 میلیارد تومان ظرفیت سرمایه‌گذاری طرح‌های توانمندسازی اقتصادی و اشتغال‌زایی ما بوده است.

دکتر عارف نوروزی در چهارمین همایش مدیریت جهادی، درباره‌ی جلوه‌های مدیریت جهادی در بنیاد برکت، اظهار کرد: ما در بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر توانمندسازی اقتصادی،کارآفرینی و ایجاد اشتغال برای افراد مستعد کار در مناطق کم‌تر توسعه‌یافته و با استفاده از ظرفیت‌ها و مزیت‌های اقتصادی هر منطقه بنگاه‌هایی را با مشارکت مردم در قالب تعاونی‌ها و یا مجموعه‌های کوچک و متوسط شکل می‌دهیم.

وی افزود: بر این اساس موفق شده‌ایم حدود 330 بنگاه اقتصادی اعم از بنگاه‌محور و اجتماع‌محور ایجاد کنیم که ظرفیت اشتغال ایجاد شده در این مجموعه 197 هزار مورد بود. هم‌چنین 5800 میلیارد تومان ظرفیت سرمایه‌گذاری طرح‌های توانمندسازی اقتصادی و اشتغال‌زایی ما بوده است.

مدیرعامل بنیاد برکت  وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، با بیان این‌که در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، مزیت‌های تولیدی، کشاروزی، صنعتی و دامپروری را پوشش داده‌ایم که مورد توجه واقع شده است، گفت: ما تمام برنامه‌های 25 گانه در زمینه‌های مختلف اعم از ساخت مدارس و مراکز فرهنگی، ساخت خانه‌های محرومان، اجرای طرح‌های زیربنایی چون ساخت جاده و پل و آب‌رسانی و خدمات حمایتی و مالی در زمینه‌های بیمه و وام را با قوت ادامه می‌دهیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس