مهران فر

احمد مهران فر که سال گذشته با فیلم تحسین شده "ماجرای نیمروز" راهی جشنواره فیلم فجر شده بود امسال در سی و ششمین دوره از جشنواره فیلم فجر با فیلمی کمدی به نام "خجالت نکش" حاضر شده است.

به گزارش مشرق، احمد مهرانفر بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که پس از بازی در نقش ارسطو در سریال پایتخت به چهره ای محبوب مبدل شده، در سینما نیز نشان داده که می تواند نقش های بسیار متفاوتی را ایفا کند.

مهران فر که سال گذشته با فیلم تحسین شده "ماجرای نیمروز" راهی جشنواره فیلم فجر شده بود امسال در سی و ششمین دوره از جشنواره فیلم فجر با فیلمی کمدی به نام "خجالت نکش" حاضر شده است.

مهرانفر از سال ۱۳۷۸ اجرای حرفه‌ای تئاتر را آغاز و در کنار بازیگرانی مانند پرویز پرستویی، پانته‌آ بهرام، امیر جعفری و حبیب رضایی اجرای نقش‌های تئاتری را تجربه کرده‌است.

این بازیگر برای اولین بار در فیلم "نان، عشق و موتور ۱۰۰۰" در سینمای ایران ظاهر شد و پس از آن در فیلم‌های "اقلیما"، "حقیقت گمشده"، "دربارهٔ الی…"، "کلبه" و "آتش‌بس" و تئاترهایی همچون "همه چیز دربارهٔ آقای ف"، "فنز"، "قهوه تلخ" و "شکلک" به ایفای نقش پرداخته‌است.

با وجود تجربه بالای مهرانفر در عرصه سینما، تئاتر و تلویزیون وی هنوز موفق به دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر نشده است. وی در هفدهمین جشن دنیای تصویر نامزد بهترین بازیگر مرد شد اما نتوانست این جایزه را از آن خود نماید.

مهران فر در فیلم "خجالت نکش" به کارگردانی "رضا مقصودی" با شبنم مقدمی، لیندا کیانی، سام درخشانی و الناز حبیبی همبازی شده است. از آنجا که سیمرغ بلورین بهترین نقش اول مرد به طور معمول به سختی به بازیگران کمدی داده شده مهران فر برای کسب این جایزه راه سختی را در پیش دارد.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس