کد خبر 822549
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱
کازان

هواداران ایرانی در جام جهانی ۲۰۱۸ وزشگاه کازان آرنا را در دیدار کشورشان برابر تیم ملی اسپانیا به حدی پر خواهند کرد که لاروخا مانند یک تیم مهمان به میدان خواهد رفت.

به گزارش مشرق، کمتر از ۱۵۰ روز دیگر جام جهانی روسیه آغاز می شود. شانزدهم ژوئن ۲۰۱۸ (۲۶ خرداد ۱۳۹۷) در تاریخ ماندگار خواهد شد چون ایسلند برای نخستین بار جام جهانی را تجربه خواهد کرد. این بازی در ورزشگاه اسپارتاک و مقابل آرژانتین اتفاق خواهد افتاد. این دیدار یکی از درخشان ترین بازی های جام جهانی خواهد بود. ۴۵ هزار و ۳۶۰ جایگاه ورزشگاه پر خواهد شد و هواداران ایسلند پایتخت روسی را در این روزها فتح خواهند کرد. اگر در یورو گذشته ایسلندی ها فرانسه را تسخیر کرده بودند در جام جهانی باز هم ۱۰ درصد جمعیت این کشور در روسیه حضور خواهند داشت. آن ها می خواهند نخستین بازی تیمشان را برابر تیم لیونل مسی تماشا کنند.

در سطح جهانی کشورهای آمریکای جنوبی بیش از همه بلیت خریداری کردند. آرژانتین و مکزیک بالاتر از همه قرار دارند و بلیت های مراحل حذفی را بیش از دیگر کشور ها خریداری کردند.

از سه بازی تیم ملی اسپانیا یکی از دیدارها به طور حتم برای لاروخا مانند بازی خارج از خانه خواهد بود. هواداران ایرانی ۳۰ خرداد برای دیدار ایران و اسپانیا کازان را فتح خواهند کرد. ایرانی ها به راحتی می توانند به روسیه سفر کنند به همین خاطر هوداران تیم کارلوس کی روش بیش از اسپانیایی ها در ورزشگاه کازان آرنا حاضر خواهند بود. همچنین به نظر می رسد هواداران مراکشی در دیدار برابر اسپانیا بیشتر باشند. از طرفی تعداد طرفداران لاروخا در دیدار برابر پرتغال در سوچی به یک اندازه خواهند بود.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس