کد خبر 822342
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۶
علی دایی

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: امروز به دلیل فحاشی‌ها برای هواداران تیم تراکتورسازی متاسف شدم.

به گزارش مشرق، علی دایی در نشست خبری بعد از بازی مقابل تراکتورسازی گفت: بازی سختی بود. تراکتورسازی بعضی مواقع بهتر از تیم ما کار کرد. نیمه اول به غیر از 3-4 موقعیت کار دیگری نکردیم اما در مجموع خدا را شکر کار بزرگی انجام دادند و در تبریز موفق شدند ببرند.

دایی افزود: بچه‌ها انرژی گذاشتند و ما توانستیم بازی را ببریم. البته پنالتی ایران‌ پوریان هم گل نشد. بچه‌های ما به بازی برگشتند چون ما نیاز مبرمی به سه امتیاز این دیدار داشتیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شما برای تساوی آمده‌اید یا در روزهایی که تراکتورسازی ضعیف است برای برد به میدان آمده‌اید، تصریح کرد:  ما برای هیچ بازی برای کسب تساوی به میدان نمی‌رویم برای بازی امروز هم استراتژی خاصی داشتیم تا از فرصت‌ها استفاده کنیم.تساوی به درد ما نمی‌خورد، ما به دنبال سه امتیاز بودیم که خدا را شکر توانستیم کسب کنیم. فرقی نمی‌کند چه تیمی مقابل ما باشد. ما نیاز داشتیم امروز این سه امتیاز را بگیریم، حملات خطرناکی هم مقابل دروازه تراکتورسازی ایجاد کردیم اگر بازیکنان ما کمی باهوش بودند، می‌توانستند گل‌های بیشتری بزنند. آنها پاس آخر را درست ندادند و نتوانستیم از این موقعیت استفاده کنیم. بازیکنان ما کار بزرگی کردند و نشان دادند اگر بخواهند می‌توانند برنده باشند.

دایی در ادامه صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: ما بعد از هفته دهم، یازدهم جان گرفتیم، متأسفانه نتوانستیم استقلال را ببریم اما بعد از این بازی جان گرفتیم و توانستیم مقابل تراکتورسازی پیروز شویم، در نیم‌فصل اول در همین مقطع 10 امتیاز داشتیم، اما الان 8 امتیاز گرفته‌ایم. امیدوارم بتوانیم بهتر کار کنیم و نتایج خوبی بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا درباره هواداران تراکتورسازی در دیدار امروز خاطرنشان کرد: امروز اولین بار بود که برای تماشاگران تراکتورسازی متأثر شدم من همیشه از تماشاگران دفاع کردم. اما آنها متأسفانه از دقیقه اول شروع به فحاشی کردند. هر کسی که توهین کند لیاقت خود و خانواده‌اش را نشان می‌دهد. تراکتورسازی عقب افتاد به جای اینکه هواداران کمک و تشویق کنند تا تراکتورسازی رو به جلو کار کنند. آنها شعارهایی دادند که در روحیه بازیکنان تأثیر گذاشت. امروز هواداران کاری کردند که تراکتورسازی را پایین آوردند و ما توانستیم نتیجه خوب بگیریم. 

وی افزود: زمانی که به ورزشگاه آمدم باید چه عکس‌العملی نشان بدهم؟ من همیشه از حق دفاع کرده‌ام، به فارس، لر و آذری کاری ندارم دنبال حق هستم. مسائلی که در تهران به وجود آمد را تقبیح کردم اینجا هم همینطور، تراکتورسازی پتانسیل زیادی دارد که باید یکی آن را مدیریت کند. ما کانون هواداران داریم، باید یکی این مسائل را کنترل کند. اگر تعداد هواداران کم باشد راحت‌تر می‌توان موضوع را کنترل کرد. من کارم را در مستطیل سبز انجام می‌دهم. هر کسی که توهین کند به خانواده خودش توهین کرده است. من به دل نگرفتم فقط خوشحالم که تیمم برد. 

دایی در ادامه صحبت‌هایش با اشاره به اینکه باید در خیلی از مواقع گذشت کرد، یادآور شد: در خیلی از مواقع باید گذشت و آقامنشی کرد، نه اینکه من هم مثل کسانی که توهین می‌کند جبهه بگیرم سوال من این است تعداد نفرات کم را می‌توان کنترل کرد یا زیاد را،‌جواب مشخص است نفرات کم. من عین خیالم نیست، حس می‌کنم این افرادی که توهین می‌کنند این توهین‌ها را به مادرها، ناموس و خانواده خود کرده‌اند. هر کسی هر حرفی می‌زند به خودش برمی‌گردد.

سرمربی سایپا در پاسخ به این سوال که مهدی ترابی امروز دو گل برای تیم شما به ثمر رساند و به نظر می‌رسد او پاشنه آشیل تیم شماست‌، تصریح کرد: پاشنه آشیل را برای نقطه ضعف به کار می‌برند!‌تیم من متکی به یک نفر نیست، تیم من، تیم است. امروز روز خوب ترابی بود، به ویژه در نیمه دوم. در نیمه اول از او رضایت نداشتم. ترابی بازیکنی است که هم به درد تیم ملی و هم باشگاه می‌خورد. من هر تصمیم که به تیم ملی کمک کند دوست دارم انجام دهم. ترابی را هفته قبل به تیم ملی دادم، این هفته هم می‌دهم. ما می‌خواهیم به تیم ملی کمک کنیم. 

وی در پایان در واکنش به سوال یکی از خبرنگاران که پرسید شما چرا مقابل توهین هواداران آقامنشی نکردید، گفت: هر کسی که به من ناسزا بگوید به خانواده خودش داده است مگر من به هواداران فحش دادم. متأسفم که امثال شما به عنوان خبرنگار به اینجا می‌آیید، چنین سوال‌هایی می‌پرسید و خودتان را هم معرفی نمی‌کنید.شما در حدی نیستی که با من حرف بزنی.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 11
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۸
    0 0
    واقعا تراکتور سازی هر بلایی سرش میاد از هوادارانشه ... جو رو متشنج میکنن و تنش سکوها رو به تیم منتقل می کنن... .
  • IR ۰۱:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۹
    2 18
    دم دایی گرم این تراکتور پر سر و صدا و درب و داغون رو خاموش کرد.
  • محمد از اردبیل DK ۰۱:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۹
    17 13
    اقای دایی فراموش کرده که از همین میدانهای خاکی اردبیل و تبریز به این پولها رسیده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس