به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، مراسم رونمایی از باشگاه مشتریان بانک سپه به عنوان بخشی از برنامه های سومین سمینار آموزشی بازاریابی حرفه ای با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره، مدیران امور، رؤسای ادارات و کارشناسان روابط عمومی و بازاریابی مناطق کشور در سالن همایش های ساختمان نگین برگزار شد.
براساس این گزارش، دارایی رئیس اداره کل بازاریابی بانک سپه درخصوص اهداف و روند شکل گیری باشگاه بانک سپه گفت: هدف از راه اندازی این باشگاه برقراری ارتباط سازنده با مشتریان و شکل گیری رابطه بلند مدت دوسویه به منظور اعتلای برند بانک سپه در بازار و تبدیل شدن به انتخاب نخست مشتریان در راستای استراتژی کلان بانک سپه است.
وی افزود: از سال 94 طراحی و استقرار باشگاه مشتریان بانک در برنامه های اداره کل بازاریابی قرار گرفت، فاز نخست آن برای پذیرندگان دستگاه های پایانه فروش اجرایی شد و دستاوردهای مهمی را برای بانک به همراه داشت.
دارایی گفت: در حال حاضر با توجه به دانش و تجربه کسب شده در فاز نخست و ایجاد زمینه لازم در بانک از لحاظ داده های اطلاعاتی، باشگاه پذیرندگان به باشگاه مشتریان توسعه پیدا کرده و این امکان برای همه مشتریان بانک فراهم شده تا با عضویت در باشگاه مشتریان بانک سپه از جوایز دوره ای و خدمات ارزشمند آن استفاده کنند.
این گزارش می افزاید: مشتریان محترم می توانند جهت عضویت و بهره مندی از خدمات باشگاه به سایت club.banksepah.ir مراجعه نمایند.