حمید قلی پور

پر افتخارترین ووشوکار ایران معقد است، رأی نیاوردن "مهدی علی‌نژاد" در انتخابات کمیته ملی المپیک دعای خانواده ووشو بوده است.

 به گزارش مشرق، حمیدرضا قلی‌پور در رابطه با رأی نیاوردن "مهدی علی‌نژاد" در انتخابات کمیته ملی المپیک برای سمت دبیر کلی، توضیح داد: با رفتن آقای علی‌نژاد از ریاست فدراسیون ووشو، کار برای ووشوی ایران سخت می‌شد و از نظر من این دعای خانواده ووشو بود که علی‌نژاد در این انتخابات رأی نیاورد و برای ووشو ماند.

او افزود: ما برای بازی‌های ۲۰۱۸ جاکارتا کار سختی در پیش داریم و ماندن آقای علی‌نژاد برای ووشو بسیار خوب است. اما باید بگویم که انتخاب شدن او به عنوان دبیر کل کمیته ملی المپیک هم می‌توانست برای آینده ورزش ایران خوب باشد. او هیچ کاری را بدون برنامه انجام نمی‌دهد و بدون شک با انتخاب علی‌نژاد ورزش کشور متحول می‌شد.

سانداکار سنگین وزن تیم ووشوی پارس جنوبی در مورد شرایط فعلی خود نیز اظهار کرد: در حال حاضر تمرینات فردی را انجام می‌دهم و در اردوهای تیم پارس جنوبی هم شرکت می‌کنم تا برای رقابت‌های لیگ‌برتر آماده باشم. این هفته با تیم دانشگاه آزاد بازی داریم و امیدوارم نتیجه خوبی را کسب کنیم.

دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی ۲۰۱۰ گوانگژو با بیان اینکه در دور رفت لیگ‌برتر ووشو همه مسابقات را با پیروزی پشت سر گذاشته‌اند، ادامه داد: خوشبختانه تیم خوبی داریم و ملی‌پوشان زیادی در کنار هم جمع شده‌ایم. تجربه هم‌تیمی‌ها بالا است و فکر می‌کنم بازی مقابل تیم دانشگاه آزاد را باز هم ببریم. امیدوارم با کسب پیروزی در مسابقات پیش رو به عنوان قهرمانی در لیگ برتر دست پیدا کنیم.

قلی‌پور در پایان راجع به کیفیت لیگ‌برتر ووشو فصل جاری در مقایسه با دوره‌های قبل گفت: در مورد اینکه لیگ امسال بهتر است یا نه نظری ندارم چون لیگ‌برتر ووشو هر سال پویا بوده و استعدادهای خوبی را به تیم ملی معرفی کرده است و بعدها از بهترین‌های ووشو شده‌اند. اما خوشبختانه امسال هم تا به اینجای کار لیگ خوبی داشته‌ایم و مانند دوره‌های قبل با انسجام خوبی برگزار شده است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس