کد خبر 821828
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷
مادر شهیدان زینلی مبارکه

مادر شهیدان «شعبان‌علی، حجت‌الاسلام اکبر و اصغر زینلی مبارکه» از شهدای استان اصفهان پس از تحمل سختی و رنج بیماری در سن 76 سالگی دار فانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، «صغری مبارک‌آبادی» مادر شهیدان «شعبان‌علی، حجت‌الاسلام اکبر و اصغر زینلی مبارکه» پس از تحمل سختی ها و رنج بیماری در سن 76 سالگی دار فانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

مراسم تشییع این مادر شهید از ساعت 10 صبح امروز چهارشنبه 27 دی ماه از مسجد پاچشمه شهرستان مبارکه به سمت گلستان شهدای این شهر برگزار شد.


حجت‌الاسلام اکبر زینلی مبارکه متولد سوم اردیبهشت 1341 بود، پس از اعزام به جبهه‌ها، در روز  13 آبان 62 در منطقه مریوان بر اثر اصابت ترکش خمپاره به شهادت رسید.
همچنین اصغر زینلی مبارکه متولد پنجم اردیبهشت 1343 بود، طی درگیری با نیروهای بعثی عراق در روز 24 اسفندماه 1363 در جزیره مجنون و بر اثر اصابت ترکش خمپاره به شهادت رسید.
شعبان‌علی زینلی نیز متولد هفتم بهمن ماه 1337 ،به عنوان قائم‌مقام فرماندهی لشکر زرهی 8 نجف اشرف (سپاه پاسداران انقلاب اسلامی) در یازدهمین روز از اسفندماه سال 64 پس از سال‌ها مجاهدت در منقطه فاو و بر اثر اصابت ترکش خمپاره به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
    4 0
    سلام مارا به امام شهیدان و همه شهدا برسان مادر
  • IR ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
    5 0
    خداوند روح این مادر بزرگ را با شهدایش محشور بدارد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس