کد خبر 753588
تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲
شهید و شهادت - لاله - تشییع

همسر سردار شهید خداکرم رجب‌پور و خواهر سرداران شهید غلامرضا و علیرضا کاووسی درگذشت.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، حاجیه خانم مریم کاووسی قهفرخی همسر سردار شهید خداکرم رجب‌پور  و خواهر سرداران شهید غلامرضا و علیرضا کاووسی به علت بیماری در ۵۷ سالگی در گذشت. پیکر این همسر فداکار با حضور مسئولان استان چهارمحال و بختیاری از مقابل پایگاه بسیج فرخشهر به سمت گلزار شهدا و آرامستان فرخشهر تشییع و در آرامگاه ابدی‌اش به خاک سپرده شد.

خداکرم رجب‌پور متولد ۱۳۳۴ در شهر فرخشهر از توابع شهرستان شهرکرد بدنیا آمد او معلم بود و از سوی بسیج در جبهه حضور یافت تا اینکه در ۲۱ دی ماه ۱۳۶۵ با سمت جانشین گردان امام سجاد(ع) در شلمچه بر اثر اصابت ترکش به سرش به شهادت رسید و در گلزار شهدای فرخشهر به خاک سپرده شد.
 
همچنین غلامرضا کاووسی قهفرخی متولد ۱۳۳۷ در فرخشهر بود که به عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت و در ۲۳  اسفندماه  ۱۳۶۶ با سمت فرمانده گردان یا زهرا (س) در شاخ شمیران توسط نیروهای عراقی  بر اثر اصابت ترکش خمپاره به سرش شهید و در گلزار شهدای زادگاهش به خاک سپرده شد.
 
علیرضا کاووسی قهفرخی نیز متولد ۱۳۴۵ در فرخشهر بود که به عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت و در ۲۳  اسفندماه  ۱۳۶۶ با سمت فرمانده گروهان در شاخ شمیران توسط نیروهای عراقی  بر اثر اصابت ترکش خمپاره به سرش به شهادت رسید و در گلزار شهدای زادگاهش به خاک سپرده شد.

مراسم گرامیداشت سومین و هفتمین روز درگذشت  این همسر فداکار روز پنجشنبه ۵  مردادماه ۹۶ از ساعت۱۵ تا ۱۷ در مسجد جامع فرخشهر برگزار خواهد شد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس