کد خبر 821792
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳
سردار محمدعلی الله دادی

کتاب «لبخند پاریز» زندگی‌نامه سردار شهید محمدعلی الله‌دادی با حضور خانواده و جمعی از همرزمان این شهید در سازمان اوج رونمایی شد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، کتاب «لبخند پاریز» زندگی‌نامه سردار شهید محمدعلی الله‌دادی با حضور خانواده و جمعی از همرزمان این شهید در سازمان اوج رونمایی شد.

در این مراسم سردار یزدی فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران در سخنانی بیان کرد: شهید الله دادی کسی بود که در طول سالیان متمادی در جبهه مقاومت، مقاوم و محکم ایستاد و هیچ‌گاه پا به عقب نگذاشت. اگر بخواهیم از او خاطره‌ای بیان کنیم باید گفت که او همواره به دنبال شهادت دوید و به غیر از شهادت نیز مزد دیگری برای او متصور نبود.

وی خاطرنشان کرد: شهید الله‌دادی در دوران جوانی و دفاع مقدس خوش درخشید و زیبا عمل کرد، بعد از جنگ نیز در کسوت سربازی واقعا کوتاهی نکرد. تلاش او در یزد، تهران و در جبهه مقاومت از یاد کسی نخواهد رفت. یکی از آرزوهای بزرگ همه رزمندگان این است که در جبهه‌ای بجنگند که دشمن مقابل آن‌ها رژیم صهیونیستی است. ما اکنون افتخار می‌کنیم که امثال الله‌دادی‌ها برگ‌های زرین کشور را مزین کرده‌اند. آن‌ها برای سالیان سال اسوه و الگو خواهند بود و دیگر بچه‌های ما به دنبال الگوهای افسانه‌ای در تاریخ نخواهند گشت.

فرمانده سپاه تهران یادآور شد: اخلاق شیرین و لبخند دائمی او هرگز از یاد ما نخواهد رفت. اکنون تحقق بسیج جهانی به واسطه برکت خون شهیدان الله دادی است. دشمن اکنون می‌داند که از کجا و چگونه زمین خورده است. داعش ایجاد شد که 100 سال غده چرکینی را در دامان شیعه بگذارد و می‌خواستند رژیم صهیونیستی دیگری را در منطقه ایجاد کنند اما اکنون دشمن از الله‌دادی و یارانش سیلی خورده است و در یک جنگ خندق دیگری متحد شده است که طراح آن رژیم صهیونیستی، اجرا کننده آمریکا و پول‌های کثیف عربی از آن حمایت می‌کنند. ما باید خودمان را با این دفاع مأنوس کنیم.

سردار یزدی با اشاره به اینکه برخی‌ها حضور مستشاری ایران در کشورهای دیگر را درک نمی‌کنند، گفت: باید برای آن‌ها بگوییم که اگر نبودیم در خیابان‌های تهران هرگاه می‌خواستند از کنار خودرویی بگذرند از آن واهمه داشتند یا فرزندانشان دیگر نمی‌توانستند در دانشگاه‌ها یا مدارس تحصیل کنند.

در ادامه این مراسم معصومه کاردست همسر سردار شهید محمدعلی الله‌دادی در سخنانی بیان کرد: همه شهدای ما اهداف مشخصی داشتند. شهید الله‌دادی نیز مطیع امر رهبر بود و برای همین پا به میدان نبرد گذاشت. زمانی که دیدند دیدن‌شان در خطر است نه تنها از جان خودش بلکه حاضر بود فرزندش را هم در این راه فدا کند.

وی ادامه داد: شهید الله‌دادی هرگاه مسئولیتی بر عهده می‌گرفت تا آخر تا پای جان می‌ایستاد تا آن را انجام دهد. او هیچ‌گاه از بیت‌المال استفاده شخصی نکرد.

این همسر شهید در پایان تأکید کرد:ما باید تا زمانی که این انقلاب به دست حضرت مهدی موعود می‌رسد مقاومت کنیم و در این راه ازخودگذشتگی داشته باشیم.

در بخش پایانی این مراسم رخساره ثابتی نویسنده کتاب «لبخند پاریز» گفت: بیش از یک سال از نگارش این کتاب می‌گذرد. هنگامی که قسمت‌های پایانی آن را می‌نوشتم دلم می‌خواست که عطیه خانم فرزند شهید الله‌دادی نیز حضور داشته باشد اما می‌بینم که اکنون در این مراسم نیز حضور ندارد. قطعا حرف‌های بسیاری در دل او وجود دارد که می‌تواند برای ما بازگو کند.

این نویسنده گفت: من تلاش کردم زندگی شهید الله‌دادی را از زمان کودکی تا زمانی که به شهادت رسیده است واقع‌گرایانه بیان کنم. به نظر من فصل کودکی این کتاب فصل ویژه‌ای است چرا که نشان می‌دهد چگونه یک پسر پرجنب و جوش به یک فرمانده و سردار شهید تبدیل شده است.

در بخش پایانی این مراسم از کتاب «لبخند پاریز» با حضور فرزند و همسر شهید محمدعلی الله‌دادی، سردار یزدی فرمانده سپاه تهران و سردار گلعلی بابایی رونمایی شد. این کتاب از سوی نشر 27 بعثت به چاپ رسیده است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس