داور فرانسوی

فدراسیون فوتبال فرانسه اعلام کرد که کارت قرمز جنجالی که به بازیکن نانت داده شد برداشته می‌شود.

به‌ گزارش ‌مشرق، در هفته نخست دور برگشت رقابت‌های لیگ فرانسه، پاری ‌سن‌ ژرمن در خانه نانت به میدان رفت و توانست با یک گل بازی را به سود خود به پایان رساند.

در این دیدار یک اتفاق خاص و نادر رخ داد. در حالی که پاری سن ژرمن در دقایق پایانی یک ضد حمله سریع را روی دروازه‌ حریف ترتیب می‌داد دیگو کارلوس، بازیکن نانت مانع از نزدیک شدن داور به صحنه شد و با برخوردی که داشت او را نقش بر زمین کرد.

داور به شدت از این حرکت ناراحت بود و حتی نزدیک بود که بازیکن حریف را هم به زمین بزند. او یک کارت زرد را به بازیکن برزیلی نانت نشان داد تا او را دو اخطار و از زمین اخراج کند.

با وجود این که بازیکن برزیلی نانت از بازی اخراج شد و داور را هل داد اما فدراسیون فوتبال فرانسه نه تنها او را جریمه نکرد،‌ بلکه  کارت قرمزش را هم برداشت.

فدراسیون فوتبال فرانسه اعلام کرد که بازیکنی برزیلی نانت عمدی در برخورد با داور نداشت و به همین خاطر کارت قرمز او برداشته می‌شود و این بازیکن می‌تواند در دیدار چهارشنبه تیمش به میدان رود.

هم‌چنین فدراسیون فوتبال فرانسه تونی چاپرون (داور بازی) را جریمه کرد و او نمی‌تواند دیدار چهارشنبه بین دو تیم آنژه و تریوز را قضاوت کند. چاپرون پس از این اتفاق در بیانه‌ای از اقدامش عذرخواهی کرد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس