جشنواره فیلم فجر

به گفته عزت‌الله علیزاده معاون اجرایی جشنواره ملی فیلم فجر، پیش‌فروش بلیت‌های سینماهای مردمی سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر از شنبه ۳۰ دی ماه آغاز خواهد شد.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی جشنواره ملی فیلم فجر، معاون اجرایی جشنواره ملی فیلم فجر با اعلام این خبر گفت: علاقه‌مندان به حضور در سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر می‌توانند از ساعت 10 صبح شنبه 30 دی ماه با مراجعه به سایت Fajr.Cinematicket.org (با پشتیبانی سایت سینماتیکت) نسبت به پیش خرید بلیت‌های جشنواره در سانس‌ها و سینماهای مورد علاقه خود اقدام کنند.  

عزت‌الله علیزاده ادامه داد: پیش‌فروش بلیت‌های جشنواره از ساعت 10 صبح روز شنبه 30 دی ماه آغاز می‌شود و در ساعت 24 دوشنبه دوم بهمن ماه به پایان خواهد رسید.وی افزود: بر اساس درخواست متقاضیان، ششم و هفتم بهمن ماه، بلیت‌های خریداری شده یا از طریق پیک و یا به صورت حضوری تحویل خواهد شد.  

علیزاده با اشاره به پیش‌فروش بلیت برای سازمان‌ها و نهادها گفت: نمایندگان سازمان‌ها و نهادهای متقاضی می‌توانند در تاریخ چهارشنبه چهارم و پنجشنبه پنجم بهمن ماه با ارایه نامه رسمی از نهاد یا سازمان متبوع با مراجعه حضوری به محل پیش‌فروش واقع در پردیس ملت، بلیت‌های مورد نظر خود را خریداری کنند.

سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر از 12 تا 22 بهمن ماه 1396 به دبیری ابراهیم داروغه‌زاده برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس