نفتکش

تکاوران ارتش جمهوری اسلامی ایران که برای نجات ملوانان نفتکش آتش گرفته راهی شانگهای شده بودند، راهی محل حضور کشتی سانچی شدند.

به گزارش مشرق، تیم تکاوران ارتش جمهوری اسلامی ایران که در روزهای اخیر برای اجرای عملیات نجات ملوانان ایرانی گرفتار شده در کشتی نفتکش سانچی راهی بندر شانگهای شده بودند، ساعتی پیش با یک فروند کشتی راهی محل نفتکش شدند.

در حال حاضر کشتی نفتکش ایرانی در 250 مایلی بندر شانگهای بوده و چند ساعت طول می‌کشد که تکاوران ارتش به کشتی برسند. تیم تجسس و نجات چینی در منطقه حضور دارد و در صورت پایین آمدن دمای هوا در داخل نفتکش، طبق برنامه قرار است که یا تیم تکاوران ارتش و یا تیم تجسسی چینی مجدداً وارد کشتی شوند.

پیش از این قرار بود که عملیات ورود به نفتکش از طریق بالگرد و راپل انجام شود اما احتمالا به دلیل بدی آب و هوا و مساعد نبودن شرایط جوی، برنامه تغییر کرده و تکاوران ارتش با کشتی راهی منطقه شده‌اند.

آنطور که معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی اعلام کرده است، پیکر 2 ایرانی که توسط تیم چینی‌ها صبح امروز در داخل کشتی کشف شده بود، روی عرشه بوده و تیم چینی وارد موتورخانه نشده‌ است لذا برنامه اصلی در ورود تیم تجسس جدید به کشتی، ورود به موتورخانه است.

بر همین اساس، با مساعد شدن شرایط، تکاوران ارتش وارد موتورخانه نفتکش خواهند شد، چرا که این احتمال وجود دارد که ملوانان ایرانی کشتی نفتکش سانچی در بخش موتورخانه محبوس شده باشند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۳
    11 0
    در اتاق ایزوله چقدر آب و غذا و اکسیژن موجود است ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس