محمدرضا عباسی

مالک باشگاه مشکی‌پوشان گفت: اگر سال آینده در لیگ برتر حضور داشتیم مقابل استقلال و پرسپولیس در خارج از مشهد بازی خواهیم کرد.

به گزارش مشرق، محمدرضا عباسی مالک باشگاه مشکی‌پوشان بعد از شکست تیمش مقابل پرسپولیس گفت: قسمت جایگاه تماشاگران ما را به پرسپولیسی‌ها دادند. ما تصمیم گرفتیم اگر سال بعد در لیگ برتر حضور داشتیم بازی با استقلال و پرسپولیس را در خارج از مشهد انجام دهیم. 

وی درباره درگیری دو تن از مربیان مشکی‌پوشان با هواداران افزود: عده ای آنجا حضور داشتند و انواع و اقسام فحاشی‌ها را به ما، مربیان و بازیکنان انجام دادند، 1200 نفر در جایگاه بودند که همه پرسپولیسی بودند، ما قبول داریم پرسپولیس پرطرفدار است اما ما هم میزبان هستیم اما آیا جرات داریم فقط 10 درصد به این تیم ظرفیت سکوها را بدهیم؟ آیا کسی به حرف ما گوش می‌دهد؟ ما تماشاگر نداریم و فقط می‌خواهیم در ورزشگاه خالی بازی کنیم. 

عباسی درباره بازی و داوری هم اظهار داشت: داوری که خوب بود و مشکلی نداشت، بازی خوبی هم انجام دادیم اما پرسپولیس که خودش یک تیم ملی است به صورت شانسی در دقیقه 90 به ما گل زد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • کیان IR ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۲
    5 9
    آقای عباسی واقعا بازی پرسپولیس و سیاه جامگان را تماشا کردن که میگن پرسپولیس بازی را شانسی برد؟!پرسپولیس 8 موقعیت صددرصد را گل نکرد، واقعا جای بسی................؟!؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس