پرسپولیس

پرسپولیس با سه تغییر در ترکیب خود نسبت به دیدار قبلی‌اش به مصاف مشکی‌پوشان خواهد رفت.

به گزارش مشرق، آخرین تمرین پرسپولیس قبل از مصاف با مشکی‌پوشان ظهر امروز در زمین پژوهشگاه نفت برگزار شد و برانکو ایوانکوویچ برنامه‌های تاکتیکی خود را در این تمرین برای بازی روز جمعه تیمش پیاده کرد. سرمربی سرخپوشان در بخش اصلی تمرین امروز که بازی درون تیمی بود، ترکیب اصلی تیمش را تا حد زیادی مشخص کرد.

ترکیب مدنظر برانکو برای بازی با مشکی‌پوشان سه تغییر نسبت بازی قبل پرسپولیس مقابل نفت تهران داشت. به این ترتیب که صادق محرمی در خط دفاع جانشین شجاع خلیل‌زاده شد. البته محرمی قرار است در پست تخصصی خود دفاع راست بازی کند، ماهینی به جناح چپ رفته و انصاری نیز در کنار سیدجلال مدافعان میانی باشند.

تغییر دیگر در خط هافبک است که فرشاد احمدزاده جانشین محسن مسلمان خواهد شد و گادوین منشا نیز قرار است جای سیامک نعمتی را بگیرد. برانکو این تغییرات را برای بازی با مشکی‌پوشان مدنظر دارد و بعید است نظرش تغییر کند، مگر اینکه اتفاق خاصی رخ دهد.

شجاع خلیل‌زاده و محسن مسلمان به دلیل محرومیت در بازی روز جمعه پرسپولیس غیبت خواهند داشت و قرار نیست همراه تیم‌شان راهی مشهد شوند. سرخپوشان از ساعت 10 فردا آخرین تمرین خود را در زمین پژوهشگاه نفت انجام خواهند داد و بعد از آن راهی فرودگاه می‌شوند تا با پرواز ساعت 13:30 راهی مشهد شوند.

دیدار مشکی‌پوشان - پرسپولیس در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر از ساعت 14:30 روز جمعه در ورزشگاه ثامن مشهد برگزار خواهد شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس